Reflexia Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 masse på kjøkkenet..tips til åssen jeg kan bli kvitt de?
Ella28 Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Legg all frukt i plastposer,og knyt igjen så de ikke kommer til! Og sørg for å ikke ha matrester liggende,i søpla eller i vasken eller andre steder. Pakk inn og forsegle all mat,og legg gjerne ting i kjøleskapet så de ikke kommer til. Hold kjøkkenet rent og ryddig hele tiden så de ikke finner steder de kan slå seg til.
miracles Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 50/50 eddik og zalo i en dyp skål|, så etter en stund svømmer de oppi der. har brukt dette selv og etter en ukes tid var fluene borte;o)
Mild, Marcus & Mille Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Den kjappeste måten: 40% eddik Sukker Noen dråper zalo (ikke for mye! da blir det skum og vanskeligere for fluene å drukne Også fyller du opp resten med vann. Da jeg var sengeliggende i tre uker og sambo styrte hjemme hadde vi hele kjøkkenet fullt av bananfluer Prøvde dette trikset - satte ut 5 skåler tror jeg det var. Dagen etter var det kanskje 20 fluer igjen, men det var borte den tredje dagen! Genialt skal jeg si deg.
Northernlights Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Det mest geniale jeg noensinne har proevd, er hvitvin med eddik,50/50. Rene drapsmaskina... Bare hvitvin tiltrakk ei bananflue. Eddiken i tillegg;full pott! De kommer ofte med frukt man kjoeper..hater saanne smaafluer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå