Bøggly Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Hvordan gjør dere det? Hvor heller dere klorinen(hvilket kammer) - og hvor mye? Hmmm...... har noen grå - hvite klær nå ser jeg... Hjelp meg å bli den perfekte husmor!!!!! :-)
Kondis som en murstein Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg legger det i vann med klorin jeg, og vasker etterpå...
Bøggly Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Men det er noen her inne som har skrevet at de vasker hver hvitvask med klorin......... og da skjer det vel i maskina vil jeg tro?
Younameit Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg heller noen dl med klorin i forvask kammeret og vanlig vaskemiddel i det andre kammeret..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 jeg har vaskepulver i sitt kammer, skyllemiddel i sitt også setter jeg på forvask så vannet renner gjennom forvaskkammeret og der heller jeg klorinen i. Som regel venter jeg til vaskemaskinen begynner å tappe vann før jeg åpner kammeret litt og heller i mens det renner vann gjennom. Ps: ikke få klorin på tøyet du har på deg!!!
Bøggly Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 TUSEN TAKK! Nå skal i allefall t-shirtene bli hvite igjen!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Det står ganske uttrykkelig i alle bruksanvisninger til vaksemaskiner at man ikke skal bruke klorin eller lignende vesker rett i maskinen.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Det står ikke i bruksanvisningen til maskinen jeg har nå, og det sto ikke i bruksanvisningen til maskinen jeg hadde før, så det stemmer ikke.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 .. og det driter jeg evt langt i også.. heheh.. har gjort det i mange år og min har ikke gått i stykker. hvite tskjorter, truser og sokker er viktigs. hehe.
rødhette* Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 biotex hvitt som man får kjøpt i butikken, gjør også klær hvite igjen... Funker suverent, og er beregna til formålet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå