Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Hører jo om at det er så mange samlivsbrudd. Og det høres så "lett" ut. Jeg har virkelig virdert å flytte fra mannen min. Vi eier en leilighet sammen. Det er ikke lett å finne en leilighet å leie i området her hvor det er plass til meg og to små barn. Og hvis jeg skulle være så heldig å finne det, må jeg jo være med å betale på den leiligheten vi eier sammen til den er solgt. Har jo ikke sjangs i havet til å flytte fra mannen min.... Hvordan gjør egentlig folk det når de flytter fra hverandre??
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Hvis mannen din har inntekt nok til å kunne betale lånet alene en periode, og dere mest sannsynlig går i pluss, så flytter du, og fra overskuddet som egentlig skal deles likt betaler du mannen tilbake. men hvorfor skal du betale for hans oppholdssted? eller du prater med banken og får satt stoppet nedbetalingen til dere får solgt. (men da ville jeg også krevd at han flyttet. det er ikke så synd på han at han skal bo gratis, mens du må betale for husrom og to barn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå