Dotten Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg ser at de ikke er for barn under 3 (eller var det 4) år.... Noen som har prøvd dem på sine barn? Snuppa spiser fint pastiller (Lacerol Kids) og hun er litt over 2 år. Så jeg er ikke redd for at hun får dem i halsen. Ser at de nye tyggekapslene fra Møllers også er for barn fra 3-4 år..... Er det en spesiell grunn for dette? Eller er det fordi at yngre barn kan få dem i halsen? Vil ikke gi snuppa en "overdose" med vitaminer, om det er grunnen for aldersgrensen. Hun fikk tran før, men nå vil hun ikke mer, og vi vil gjerne ha et alternativ. Smartfish/Eskimo o.a. vil hun heller ikke ha.
våken_om_natta Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg innbilte meg at det var fordi det er aspartam i dem, men mulig jeg blander med noe annet nå...
"Frostpinnen" Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Er for de det er kunstig sukker i de ja, noe barn under 3 år helst ikke skal ha.
Dotten Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 Okei. Takk takk Da får vi finne på noe annet da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå