Saftsuse 84 Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 ble spådd jeg sklulle bli gravid i oktober... og når man ønsker veldig gjerne å bli akkurat d, er d jo litt spennende å bli spådd....
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 tja ble spådd flere mnd. 2 på våren og 1 på okt. det er okt å jeg er 4 uker på vei:)
Saftsuse 84 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 åh så spennende!!!! Hvem spådde deg riktig da?
Nordlyspar♥ Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 hmmmm, ble spådd snarlig graviditet i januar, ble gravid i slutten av august... ble også spådd aprilspire/barn... har termin i mai.. men hvem vet ,0)
Dotten Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Har blitt spådd av maaaange (og ingen har truffet), men Kimby har spådd meg gravid rundt nå (spådde meg for ett år siden, og jeg er fremdeles ikke gravid), så vi får se.... Hun har vel forsåvidt hatt delvis rett, så la oss håpe hun får riktig på den siste "biten" også!! Skal gi tilbakemelding
Rafi Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg ble spådd graviditet i september og oktober. Det funka jo som dere ser ikke for september, men nå er vi jo i oktober så vi får se tror ikke jeg skal belage meg på at det er riktig. Men hadde jo vært gøy om det faktisk klaffa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå