Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jepp! Og jeg er ferdig med alle julegavene! HAr igjen bare til min kjære samboer!
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 så flink du er!! har kun kjøp en, men vet noen gaver jeg skal kjøpe.
Dotten Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 He, he. Jeg har ikke kjøpt noen!!!! Synes kosen er å gå i folkemengden å shoppe i desember jeg da Fast tradisjon her!
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har måttet gjøre unna sånne ting tidlig i år, rett og slett fordi jeg at jeg blir mest sannsynlig hoppende på krykker i hele jula.. Vet at det blir en omfattende operasjon, og mulig enda en før jul.. Så defor har tidlig i år.
It's all about me Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Hysj på deg, vil ikke vite det.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 gleder meg til november er ferdig. Adventstiden er så koselig. <3 Gaver har jeg da ikke begynt på enda. Bør vel kanskje gjøre det snart.
Diva Muffin Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er ferdig med gavene som skal ut av huset, og begynner å planlegge hva som skal bakes. I går holdt jeg på å begynne med rundstykker! Kanskje litt vel tidlig, så jeg ryddet heller badskap. For en gangs skyld skal jeg ha god tid i november og desember, så alt av baking skal spares helt til desember.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå