Gå til innhold

dere som har hatt sopp på brystknoppene

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid etter behandling begynte dere å bli bedre? Begynte i går kveld men har ikke merket stort enda, har på salve bare 2 ganger daglig. Kjenner jeg kvir meg til hun våkner nå, tårene spretter av smerte. Kan ikke huske det gjorde så vondt sist. Uff:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To uker ca her... Har hatt det tre ganger og tatt like lang tid hver gang. Måtte amme med skjold når det var som verst!

God bedring!

Skrevet

Jeg slet noe helt forferdelig sist. I over 3 mnd faktisk. Var det verste jeg har opplevd. Tok prøver, men det ble ikke påvist sopp, men ble behandlet for det da. Med mycostatin. Hjalp ikke i det hele tatt. Det eneste som funka til en viss grad var krystallfiolett!

Skrevet

skjold ja kanskje jeg skal kjøpe det, denne smerten her vet da jeg søren ikke om jeg orker.. men er det vanskelig å bruke skjold og slutte med det etterpå? Tenker om babyen må forandre sugegrep eller noe?

Skrevet

Ja, funket fint her iallefall... Men har hørt at noen ikke vil ha puppen uten skjold etterpå...

Skrevet

hehe ville igrunn bare høre at det gikk over med eeeen gang haha;) Men men. Får bare smøre på så får jeg kjøpe skjold senere. Er de riftene som er værst. Den stikkingen kan jeg leve med.

Skrevet

Jeg har hatt det to ganger. Helvetes vondt, ja!!! Men jeg merket bedring veldig fort, kun etter et par dager med krem, men jeg smørte etter hver amming, ikke bare to ganger om dagen, det blir for lite. Og så må jo tassen også behandles med dråper i munnen. Ellers fortsetter dere bare å smitte hverandre. Når jeg fikk tilbakefall gikk jeg på tablettkur, det virket også fort. God bedring!

Skrevet

ja syns det er var litt lite med den kremen, knoppene ser jo ikke ut, så tror jeg smører litt mer kanskje. Ja hun har fått slik mikstur som hun skal ha. Takk for det, håper virkelig dte blir bedre.. dette er jo sjølpining jo;)

Skrevet

kan du gi ho mme? slik du fe slappe litt av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...