Meg og bøllegutta!! Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg brukte denne posen 2 vintre for eldstegutten vår og nå bruker lillebror den. Med eldstemann så tenkte jeg ikke noe serlig over om denne posen var varm nok, for de i butikken sa at den holdt gjennom hele vinteren og var like varm som f.eks voksi............ Men det tror jeg faktisk ikke lenger. Den er jo mye tynnere enn voksi posen. Jeg har allereden brukt denne posen i over 1 mnd og lillebror har ikke vært for varm i den selvom det har vært 10 pluss grader ute.......... Jeg kan egentlig ikke skjønne at de skal holde i flere minus grader........ heldigvis har jeg Fjellpulken posen som jeg tenkte å finne frem når et ble noen minus grader.......... Det er faktisk ganske kaldt å ligge helt stille ute i 2 timer eller mere.... det er litt anderledes hvis ungen ligger i en helt tett og lun bagvogn, men i en sportsvogn så blir det faktisk mer trekkfullt og det stiller større krav til posen og påkledning. Hva er deres erfaringer med denne posen?
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har en helt ny da... Men jeg er veldig fornøyd. Det har egentlig vært litt kaldt her i bergen de siste dagene, men ava har bare hue, strømpebukse og ullbody i posen. Har prød med jakke og bukse, men da var hun våt av svette når vi kom hjem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå