Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ganske deppa i dag.

helt siden mai har jeg slitt med muskelsmerter i form av vondt i rygg, nakke , skuldre. nakek og skuldre er vekk heldigvis

har skjev rygg så dette plager meg ganske mye i form av vondt i ryggen og beina. klarer ikke å gjøre noe som e rtungt.

også har jeg slitt med konstant hodepine heldigvis borte.

å nå e rjeg livredd jeg har fått kreft i blode og magen. har vondt i magen som bedrer seg når jeg har vært på do. har egentlig ingen tegn til det. er bare nervøs er vel derfor ,agen spilelr et puss med meg. og fått 2-3blåmerker på beina nå så tror jeg hatt jeg har fårr leukemi selv om alt av blopdrøver har vært fint.

er ganskesliten. mamma maser hele dagen på t vi må bort til henne noe jeg ikek har lyst men jeg gir men siden jeg går md dårlig samvittighet for det.

vi har slittet en del med maten til lillegutt så har blitt siten av det.

er vel engentlig sliten. er full fart hele dagen. husarbeid, være sammen emd gullgutt. også glemmer jeg meg selv.

lurer på hva jeg skal gjøre. lurer på om jeg har blitt hypokondor. var ikke det før jeg fikk lillegutt

livreddjeg har kreft særlig blodkreft.

selv om blodprøvene har vært fine har kjeg det nok ikke.

noen emd noen gode ord å komem med. for nå e rjeg sliten av alt tullet emd kroppen

sorry at jeg klager men måtet få det ut.

håper noen gidder å svare meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Noen dager er ekstra ille, og det blir mange bekymringer.

Det virker som du er veldig klar på at problemet du sliter mest med er at du unnklater å ta deg tid til å pleie deg selv. Da blir det meste veldig slitsomt, og vi har alle en grense på hvor mye vi kan ignorere våre egne behov.

Det jeg syns du skulle gjøre er å ta deg selv alvorlig nok og være god mot deg selv. Gi deg en klapp på skulderen når du gjør en god jobb, selv de små tingene teller! Vær stolt over det du har klart og klarer.

Ønsker deg lykke til! :)

Skrevet

Det kan være lurt å gå til lege for å sjekke hypotyreose. Symptomer er ofte at man blir lett sliten, nedstemt, mindre tiltakslyst, lite energi, muskelverk, hodepine, i tillegg til en rekke andre symptomer som ikke trenger å være tilstede. Etter man har vært gjennom en fødsel så kan hormonendringene føre til at noen utvikler hypotyreose.

Skrevet

tusen takk for svar. er nok pysken som spiller meg et puss fpor har vært ihjennom alle kreftsyksommer med meg selv å ingen som tror meg.

blir fort irritert .

så kanskje jeg har lavt/høyt stoffskifte det skal jeg høre emd legen,

skal til onsdag skal få tatt å hørt med han. tusen takk for svar.

er så sliten av å gå sånn.

men koser meg med lillegutt å vi har det toppers hva skulel jeg ha gjort uten han tro.

takk igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...