Gå til innhold

Denne mye omtalte JEAB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært inne på denne siden før men må si jeg med litt forbauselse registrerte hva som foregikk her inne. Så fanget en tråd omhandlende en viss JEAB min oppmerksomhet. Jeg forstår at h*n fremstår som litt av en provokatør, og det var en lang tråd hvor man var for/mot JEAB, og som tidvis også var signert av JEAB selv- 22. oktober, tror jeg.

Jeg må tilstå at jeg ble så nysgjerrig at jeg så på profilen til vedkommende da h*n virket til å ha en selvtillit uten sidestykke. Ble litt overrasket over å se det fine verset som sto på profilen der. Og mer overrasket over å se at h*n sist hadde vært innlogget 9. oktober... Da kan det ikke være jeab selv som har svart på trådene de siste dagene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva om vedkommende aldri logget seg ut?

Skrevet

jeg liker jeab jeg! :-) tiihii...

Skrevet

Hva er det du preiker om, HI? Du har nok vært på feil profil.

Skrevet

Jeg prøvde søke opp JEAB igjen, og denne gangen fikk jeg opp kvinne født 1984, men intet vers, og denne gang sto det faktisk sist pålogget 24.okt, riktignok. Tidligere i dag, da jeg søkte, fant jeg verset "Det hender du blir lei deg fordi jeg er så liten.." osv der!! Helt sant, det var JEAB det også. Mulig det er 2 av dere, eller en annen som bruker nicket ditt.

HI

Skrevet

Jepp- det ser faktisk ut som om den profilen er blitt endret litt, lately:)

Skrevet

Hvor klikket du deg inn på profilen hen første gangen, da? Jeg har aldri hatt et slikt vers på profilen min. Har kun stått fødselsår hele tida. Mulig det er noen andre som har brukt nicket mitt, men jeg tviler egentlig på det også. Sikker på at du ikke klikka deg inn på feil nick, HI?

Skrevet

kan det stemme at det var noen som i en periode kalte seg for jeab. ? altså med et punktum bak nicket??

Skrevet

Første gangen gikk jeg inn på "finn andre brukere" under min profil og skrev jeab, da fikk jeg opp den andre profilen med dikt og flere bilder av et lite barn, samt at det sto "sist innlogget 9.oktober". Men fikk kun opp en bruker med dette navnet. Og så, når jeg skulle prøve igjen fikk jeg altså bare opp "kvinne f. 1984", sist innlogget i dag! Begriper ikke hva som har skjedd der, for i og med at jeg skrev nicket da jeg søkte første gang, får jeg automatisk opp de ordene jeg har søkt med som begynner på j når jeg skriver første bokstav neste gang, og det VAR samme nick. Men nå finner jeg bare en jeab- født 1984. Beats me!!

Skrevet

jeab is wanted! damn, dere er jo helt hekta på dama/mannen/hesten/hamsteren/ulven..eller hva nå enn slaks skapning h*n er blitt antatt å være..

Skrevet

jeab jeg ville blitt redd jeg...syns du ikke det er litt skummelt med så mange psykotiske høns, som gransker alt du skriver, gjør, når du logger deg inn, osv.?

snart står de utenfor vinduet ditt og vil ha en bit av deg.

Skrevet

Jeg vil ha autografen din jeab!!!!

Skrevet

Det må ha skjedd en feil et sted. Jeg har aldri hatt verken dikt eller bilder på profilen min.

Skrevet

har du vel ;) *krangle krangle*

Skrevet

Du, fuggern...da du stod på døra her i ettermiddag så ga jeg deg klar beskjed; hold deg unna og vær snill pike, så dukker det kanskje opp en autograf i posten en dag. Så bare pass deg nå, du!

Skrevet

Gi dere nå! Jeg blir sjalu!

AntiP.

Skrevet

Kranglesiden har blitt Pludresiden... pludre pludre kakle..

SKUFFA!!!!

Anonym de luxe

Skrevet

jeg har jo vært kjempeflink jeg!!!har ikke vært utenfor huset ditt på to timer nå!! det må jo være nok for å få litt kredd da.....

Skrevet

Jesus Maria, for en dårlig tilslørt flørtetråd. Kjærlighet starter med kranglesiden, åpenbart.

And I'm loving it! Selger dere popcorn her inne også?

;-)

Skrevet

hehe... *ler meg skakk ihel*

Popcorn...nei,du det gjør vi ikke...det er jo det samme som å be ungen om å få kolikk når den kommer hvis den har overlevd inni magen til meg som tydeligvis veier litt for mye for enkelte anonyme her inne....

men pssst...

eg har popcorn her heime..så hvis du kjem hit så skal du få ;-)

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er med popcorn, oktobergutten, men colaen florerer visst her, om det skulle friste...

Skrevet

Der har du misforstått Jeab! Det er ikke COLAEN som florerer, men JULEBRUSEN!!! Haha

Skrevet

Er det slik koffeinoverdose og sukkersjokk arter seg blant voksne, altså? Interessant.

(Ellers må jeg si at skal man først spekulere på hva som florerer her inne, ville vel jeg personlig heller gjettet på noe i kategorien psykedelika.)

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...