Gå til innhold

Sovner ALLTID ved puppen=skriking..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg? Tar jeg han fra før han sovner skriker han fordi han ikke er ferdig. Tar jeg han fra etter han har sovnet blir det i hvert fall ramaskrik!! Uff.. Disse skrikerungene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om dette er på kveldstid ville jeg pumpet og gitt på flaske, da spiser de raskere og min erfaring er da at hun sovner som en stein i senga si, blid og fornøyd.

Skrevet

Nei, om kvelden sovner han gjerne IKKE på puppen. Men ellers på både dagtid og formiddag og uansett om han akkurat har sovet eller ikke...

Skrevet

Hehe, de første ukene fungerte puppen som rene dopinga av sønnen min. Han sovnet skikkelig tungt etter 2 minutter hver eneste gang, så jeg var redd han ikke fikk i seg nok mat. Gikk heldigvis nbra det da. Prøvd å holde han våken med å stryke i hendene, på kinnet, under beina mens han dier? Kle av han før maten slik at han ikke blir for varm? Var iallfall de tipsene jeg fikk på barsel, og som funket best for oss. Byttet også bleie mellom hver pupp.

Og de vokser det av seg, plutselig en dag er ikke puppen sovemedisin lenger, iallfall ikke på dagtid :)

Skrevet

Hele den første måneden lå jenta mi og duppet på puppen. Brukte en times tid på hver amming. Nå er hun 3 måneder og har blitt veldig nyskjerrig på omgivelsene så nå er hun lys våken og slipper puppen flere ganger og smiler og googler litt til meg før hun fortsetter :)

Det kan hjelpe å dytte litt i puppen når han holder på, da begynner han å suge og holder seg våken. Har du prøvd å smette inn en smokk med en gang han slipper puppen? Det kan hjelpe. Han gråter kanskje fordi han er trøtt og våkner, ikke nødvendigvis fordi han trenger puppen?

Gjest Ut på tur
Skrevet

Har du prøvd å gi han smokken i bytte med puppen? Fungerer ofte bra her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...