Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Her har hun 3 dupper. en kort dupp på formiddag. ca 30 min. så en lengre dupp ettermiddag på 1-2 timer så må hun ha en kort dupp igjen sent ettermiddag på ca 30 min. Er det ikke slik at de skal prøve å sove bare 2 dupper om dagen i den alderen? Har prøvd ¨lagt snuppa ute nå i vogna si for å se om hun sover lengre formiddagsdupp da så hun kan legge seg senere for ettermiddagsdupp og evt. kutte den siste duppen.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Har en gutt på drøye 7 mnd som for det meste fortsatt har 3 soveperioder, noen ganger bare 2. Vet ikke helt hva som er normalt, men noen trenger vel mer søvn. Syns det bare er deilig med litt "fri" ettersom det er full gass i våken tilstand:)
lillemor_og_jeg Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg trodde også de skulle ha to lengre hviler på dagen i den alderen.. men tulla mi får liksom ikke noe dreis på dagsoving enda. Hun står opp i halv 8-tida og da må hun hvile igjen etter en times tid, sover da maks en time.. og så sover hun vanligvis to ganger til etter det, men sjelden lenger enn en time om gangen, av og til halvannen. Har liksom kommet litt ut av det på dagsovingen, men det går seg vel til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå