1+1=2+1+x Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jenten min skiftet bleiestørrelse for en måned siden (minst!)... Og jeg fester tapen på samme stedet fortsatt... Det ser ut som om hun har vokst, men jeg synes hun er tynn rundt magen. Jeg tror hun får nok mat, sover nemlig 3,5 + 1 time om dagen og 10 timer om natten... Hun er 4 måneder foresten Bør jeg bekymre meg synes dere?
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Så lenge hun legger på seg, og har det bra tror jeg ikke du skal ta det så tungt. Halvor bruker fra 7-11 kg nå, og har brukt de snart en mnde, og kommer til å bruke de leeeenge til.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Tror slett ikke det er noe å bekymre seg for men hvorfor ikke ta en tur til hs for å veie? Jeg gjør det titt og ofte jeg fordi jeg synes det er spennende å følge med :-)
-spent- Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Vi har brukt de samme bleiene en evighet nå..føles det som. Bare bytta en gang. Hun er 4,5 mnd.
wirre;o) Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Dersom hun følger sin egen kurve hos hs sine skjema går det nok bra. Er hun en fornøyd jente og sover godt er det nok heller ikke så mye å tenke på. HS her i bygda skremt livet av oss, hylte høyt om at hun var altfor tynn etc, men hun spiser ikke mere enn det hun spiser, hun er fornøyd og blid, sover godt og er veldig aktiv. Så hs ombesemte seg.... Lett å forstå seg på igrunn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå