Gå til innhold

Flere som har slik en god gammeldags teddypose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en til snuppa vår. Den har faren hennes brukt så den er over 30 år, men like fin. Det jeg lurer på er om den er like varm som andre poser? f.eks. dun osv?

Virker som at snuppa er god og varm nede i den da. Men blir så usikker hva hun skal ha på seg nede i den. Nå sover hun i body og sparkebukse og lue. Har også et lite helsepledd over og trekket til vogna. Er dette for lite? er 7 grader ute og overskyet.

Har tidligere hatt på henne for mye hvis jeg har kledd henne med strømpebukse, bukse, body og jakke. Da var hun kjempevarm når jeg tok henne opp. Omtrent samme temp ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har vi! Jeg og storebroren min har brukt den, så den er nesten 30 år. Kjempegod! Godt og varmt oppi der ja. Hedda har på seg strømpebukse, ullsokker, body, strikket ulljakke og lue. Akkurat passe varm da. Her ligger temperaturen på 1-4 grader for tida.

Skrevet

Her og har vi en "gammel" saueskinn pose som nå er 40 år gammel. Det er er ikke noe en ser for den er like fin og god. Jeg skal bruke den til min lille og kan bruke den i 2 år da det er av den store typen. Denn er like god og varm som andre nyere poser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...