Kitty75 Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Hei. Vaksemaskinen vår streiket igår, og da jeg ringte reparatør spurte hun om jeg har sjekket om børstene er slitt. Glemte å spørre hvor jeg finner disse børstene og hvordan de bør se ut. Noen som vet? Har en AEG Øko-Lavamat som er fra 1996.
Mrs. Bouquet Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Nei, har aldri sett noen børster, er vel ikke meningen du skal inn i maskineriet å se selv?
Hjertefamilien Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Det sitter noen børstehoder inne i maskinen ja.. Ved/på motoren tro jeg.... ? Men om jeg hadde klart å åpne en vaskemaskin for å se etter slitte børster... nei, det tror jeg nok ikke. Nå finnes det på markedet børsteløse motorer i maskinen, og disse er mer varige :-)
Svinesteika. Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Regner med at du må åpne maskina for og sjekke børstene ja, og det er vel ikke noe du bør gjøre selv-om du ikke har litt teknisk innsikt da.
Tally Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Kanskje hun mente oppvaskbørsten, he, he. Nei, huff den var dårlig.... Du må nok ringe opp igjen og høre hva hun mente. Det KAN være at de er relativt lette å komme til. Hvis det er de som er utslitt, så blir det ikke en så dyr affære, da de er lette å skifte (når man først har funnet de.... ;-)
Kitty75 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 Ok, takk for svar. Er visst litt grønn på dette området...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå