Nit@™ Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Vi er 6 personer i huset. Alle har sin andel uteklær. Minsten har dresser, vognposer, tepper, osv osv. alt dette tar så plass. Har et lite rom der jeg har en hylle stappa full + knagger nedlessa. Noen som har en god løsning til oppbevaring? Det er ikke mye gulvplass der, for jeg må bruke rommet til å tørke klær på også nå når jeg ikke kan tørke ute + at tørketrommelen står der, og det er gjennomgang i rommet inn til badet, altså to dører.. (Gammelt hus med "rare" romløsninger for det er bygget på bad osv senere:o) Tenkte jeg skulle ta ryddesjau der i dag.... Noen som har noen lure løsninger og dele?
Solitude Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Skoskap som monteres på veggen ? Her har vi et rom som har laaaaang rekke med knagger. og de er stappfulle av jakker,dresser. Men akkurat nok til det tøyet som er i bruk. Sommerjakker sov. pakker jeg ned når den sesongen er over. Slik at det ikke henger noe der som ikke kommer til å bli brukt på en stund. Så har jeg en kommode med mange små skuffer. Minstemann har 1 skuff for votter og ullsokker, 1 for luer, skjerf, hals osv. Det samme har de to andre barna mine. Kommoden er smal men høy, kjøpt på ikea i sin tid. Lett å finne fram ting hvis man har dårlig tid på morran. Har du plass til en slik kommode ? og så kansje sette noen hyller ovanfor den for teppe, sykkelhjelper osv. ?
Nit@™ Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Mulig jeg kan få plass til en kommode + hylle over. Da får jeg jo litt mer orden! Takk for tipset. Har sitti her å vridd hjernen, men den er svært så lite samarbeidsvillig i dag! Godt med en liten dytt )
Hjertefamilien Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg kjøpte en hobbyplate tror jeg det heter... er 40 cm bred og så lang jeg ville ha den, i mitt tilfelle altså 1.40 ca. Kjøpte også 3 hylleknekter. Malte den hvit og satt den opp høyt på veggen. Der har jeg plass til tykke gensere, fleecetøy etc til alle i huset, og vi er 5 stk. Hadde også plass til en stang under, så kjøpte ett langt rør, 3 oppheng og voila hadde jeg garderobestang til jakker :-) Ellers er neste på vår agenda å kjøpe en kommode med minst 6 skuffer. Den skal brukes til luer og votter, skjerf og sokker etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå