Gå til innhold

Til Ninikk70


Feliz31

Anbefalte innlegg

Hei. Har tenkt på deg. Hvordan går det med deg og babyen i magen? Det begynner å nærme seg for deg nå...

 

Det er 2 mnd siden min dødfødsel nå (uke22), og livet er litt lettere, men synes fortsatt det er umåtelig trist. Det blir en annerledes jul for oss. Vi har blitt lovet full utredning nå, mer grundig enn det som har vært gjort. Vi får se hva som skjer....

 

Vel, ville bare ønske deg lykke til videre og si at jeg har tenkt på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Feliz 30.

Så hyggelig og høre fra deg!

Jeg har tenkt så mye på deg,-synes så synd på dere. Godt og høre at livet er noe lettere for dere,selvom det sikkert er mange tunge stunder til tider. Får jo håpe at de kan finne ut hva som har gått galt for deg,slik at det kan forhindres ved en evt senere graviditet.

Har dere fått tilbud om sorggruppe?

 

Det går ganske greit med meg og lillemor i magen,-vært noe tøft nå rundt samme tiden som vi mistet Sander, men legen og de i Fredrikstad har vært veldig hjelpsomme. Blir jo hyppige ul pluss legebesøk,-man føler seg noe roligere da. Var hos legen på mandag,og hun sa jeg selv kunne bestemme hvor ofte jeg ville gå nå....

Er nå 100% sm,-sliter med rygg,bekken og orker ikke veldig mye.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Godt å høre at du får god oppfølging og at du selv kan bestemme endel av prosessen videre.Blir spennende for dere. Vet dere at det er en tulle?

 

Vi har fått tilbud om sorg gruppe, men jeg har valgt individuell oppfølging, orker ikke gruppesamtaler, og mannen min ville ikke delta i gruppe. Synes det fungerer godt å gå til samtaler alene også heldigvis. Ser på det som en luxus ting.

 

Prøv å slapp av og kos deg så mye du kan. ikke ha dårlig samvittighet for alt man skulle ha gjort, det kommer en tid for det også, nå er det rugetid...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, igjen.

 

Ja,vi er jo alle forskjellige,så hver enkelt må jo avgjøre selv. Her i huset er det bare jeg som går i gruppe,-totalt er vi to på gruppa som går alene.(av 3 mødre)

 

Vel, 3 leger mener nå at det er en tulle,men ingen vil garantere noe.

Litt greit og vite, har hatt litt problemer med dette om jenta skulle komme nå......man får mye rare tanker etter og ha mistet et barn.

Har jo ønsket meg ei tulle alle gangene jeg har vært gravid,-og sliter litt med at kanskje Sander måtte bøte med livet for at jeg skulle få tulla mi....er litt bekymret for reaksjonen jeg evt vil få.......

 

Man orker ikke så mye når en har vondt i både rygg og bekken, så det blir mye TV titting....Heldigvis er jeg nå ferdig med 95% av julegavene....

 

Håper de finner ut hva som har gått galt for dere,og at dere lykkes senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...