Gå til innhold

15 uker idag og ikke noe særlig med mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen flere som er det samme??? 15 uker og ikke noe spesielt med mage?? fler og fler som sier jøss hvor er den magen din hen da???!! noe som er utrolig irriterende!!!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kommer helt sikkert, gled deg over at du ennå ikke er stor. Jeg fikk først synlig mage for to uker siden og er i uke 23 nå. Folk er forskjellige, du får sikkert en fin fin gravidmage ganske plutselig;) For meg føltes det som om det kom over natta;)

Skrevet

Magen kom over natta her også, men var ikke før i uke 21-22 at det begynte å syns for andre enn meg selv og samboeren... Slapp av, magen kommer, du får nyte tida før du trenger hjelp til å knyte skoene... :)

Skrevet

Samme her, hos meg kom den poppende rundt uke 20... så bare smør deg inn med tålmodighet noen uker til :)

Skrevet

Jeg er 15+4 og har heller ikke særlig til mage. Det er mitt andre svangerskap. Forrige gang begynte jeg å se gravid ut rundt uke 21.

Skrevet

14+3 i dag, og har heller ikke mage selv om dette er mitt andre svangerskap. Fikk litt mage forrige gang et par uker etter ultralyd.

Tror det er ganske så vanlig, men litt bekymra gjør det meg da. Men så godt å slippe spm om man er gravid så tidlig synes nå jeg!!

Skrevet

godt å høre at det er flere enn meg, som ikke har fått mage ienda!:)

Skrevet

jeg er i uke 23 og folk ser ikke at jeg er gravid nei.

babyen ligger bare godt inn langt bak.

bruker fortsatt buksene mine jeg,

men må kanskje snart finne noen nye nå da.

går sikkert ett par uker til.

Skrevet

jeg er 18 uker. synes litt at jeg er gravid!!!!

Skrevet

hei. jeg har også lurt mye på det med magen, når kommer den? gå på mammanett.no der kan du finne bilder av kvinner som har lagt ut bilder av magen sin i de forskjellige ukene...

Skrevet

Hei! Jeg runder uke 15 i morgen og har hatt mage i ett par tre uker allerede. Den ble så fort stor at jeg ble sendt på UL i uke 13 for å se om det var to der inne:-) Nå skal det sies at dette er mitt barn nr 2, og at jeg ble fort stor med nr 1 også

Skrevet

Ja du er heldig du ;) Jeg er like langt som deg og har DEN kjempemagen! Mange som har lurt på om det ikke kan være tvillinger (men så bare én på tidlig UL). Selv om jeg liker babymagen så er det ikke SÅ tøft å føle seg som ei feit ku allerede, så jeg hadde ikke vært så lei meg om det var omvendt ;)

Skrevet

Jeg er 16 uke rpå vei og magen min er helt flat. I mitt forrige svangerskap fikk jeg ikke mage før jeg var 7 mnd på vei. Ingen som kunne se at jeg var gravid før det var 3 uker igjen til terminen. Så ikke bry deg om hva andre sier. Magen kommer nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...