Gå til innhold

Dere med babyer på 7-9 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har de sin første hvil? Min våkner i 6-tiden, vi står opp kl. 7 og han er stuptrett igjen når kl. er 8 ca.. (veldig tidlig med den første hvilen synes jeg da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her står vi opp kl.7 også sover han igjen ca kl.10...

Skrevet

hei! gutten min (8mnd) våkner 6.30, står opp 07.00 (ca hver dag).

er stuuup trøtt i ni tiden. føler det er sånn hele tiden frem til ett nesten jeg. han er våken 2timer, så er han kjempe trøtt! vet ikke vha som er normalt jeg... han sover ikke lenger enn en halv time, tre kvarter hver gang..

Skrevet

Våkner i 7 tida, og tar sin første hvil rundt ti. Sover da ett par timer på en heldig dag.

Skrevet

8 mnd.. Våkner rundt 7.30 tiden legger seg igjen ca 09.00 og sover til ca 11.00

Skrevet

Min gutt er 8 mnd\

Våkner mellom 06.00 og 7.30 og er da våken i 2 1/2 til 3 1/2 time før han tar første.

Veldig ofte vkner han 6.30 og sover da igjen ca kl 9. Sover som regel til 11, men har noen dager i det siste like så godt sovet til nesten kl 13 hehe : ))

Skrevet

Det går 2-3 timer før han må duppe igjen og da som regel 1 1/2 - 2 timer....

I dag sto vi også opp kl 7 etter at mini hadde ligget våken i en time. Gjesp! Men som regel våkner han i 8- tida. Håper på det en stund til ja.

Skrevet

Lillewirre våkner mellom 08.00 og 09.00 engang. Spiser og sover igjen etter en times tid. Da sover hun i en time-halvannen.. bortsett fra i går, da sov hun i hele tre timer....

Skrevet

Våkner 8 og legger seg igjen kl 10

Skrevet

De sier at det er helt vanlig at de små må sove litt igjen tidlig på morran. Det har seg slik at de sover litt ugjevnt på natt-morra kvisten og blir fort trøtte igjen etter at de har stått opp. Så ofte etter 1 til 2 timer har de behov for en lur.

Skrevet

Hedda våkner i 8.30 tida, og så har ho første hvilen i 11 tida. 2 1/2 time våken holder i massevis for henne på morgenen!

Skrevet

Min er litt over 7 mnd, og våkner i halv sju tida, og er stuptrøtt igjen i åtte-tida!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...