Gå til innhold

trenger råd ang bleier!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sønn på ett år bruker libero bleier men i det siste har han hatt lekasjer oppover magen om natten....

noen som kan komme med råd eller tips om andre bleier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så bevandra i bleieverdenen, for jenta mi er bare 10 uker, men jeg har ikke hatt lekkasje etter at jeg gikk fra Libero til Coop sine iallefall:) Så det er vel bare å prøve seg fram?

Skrevet

Kan tenskes du må forandre på str.

De gangene lillegutt har hatt lekasje har det vært pga det.

Skrevet

Kommer helt an på barn og fasong. Prøv ut andre merker eller gå opp en størrelse. Lidl sine bleier ha fått mye skryt

Skrevet

Vi hadde alltid lakkasje med Libero up&go om natta. Brukte Pampers Active fit, de sitter som støpt, siden det er god strikk i sidene.

Skrevet

jeg hadde akkurat samme problem med gutten min... byttet fra libero til pampers.... no more lekkasje :o) funker kjempebra!

Skrevet

Har hatt 3 bleiebarn (minstemann bruker ennå) og det som er litt artig, er at selvom den ene bleietypen var som perfekt for min elste, så var den ubrukelig for mellomste.

Noen ganger så hjalp det bare å gå 1 str. opp selvom ungen ikke veide så mye som stod på pakken. Andre ganger så hjalp det å bytte til en annen type. Men må nesten prøve deg fram litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...