Gå til innhold

Dere som bor i Oslo-området:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et påkledningsspørsmål:

Tror du det holder med ullbody, ullstrømpebukse, ullgenser og ulbukse (+ lue, sokker, votter sef.) idag når han ligger i en dunpose med lammeskinn inni? Posen kan snurpes helt sammen .

Ble så usikker her på om jeg må ha på han noe mer, hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det holder i massevis ja. Nesten litt i overkant :)

Vi hadde aldri på snuppa så mye vi, selv midt på vinteren. Hun hadde på seg godt og varm underklær, pluss genser/bukse. Votter og lue, og hun lå i en lammeskinnspose. Hun frøs aldri og var god og varm. Ser på skrekk på mange barn som er overkledd. Og i tillegg går de gjerne INNE på senter med ungene fullt påkledd. Ikke rart noen unger hyyyyler av varme og utilpasshet.

Nå beskylder jeg IKKE deg for dette altså, men det er fortsatt plussgrader i Oslo, så ull kan kanskje være litt i meste laget. Greit som strømpebukse osv. men alt det andre? Sitter han oppe eller ligger han nede? Om overkroppen stikker mye opp, kan du jo fint ha noe godt og varm på overkroppen, men bena som er godt nedi posen, holder lenge med strømpebukse og en vanlig bukse/sparkebukse og ev. tykke sokker/ullsokker!!

God tur forresten :)

Skrevet

Ja helt enig - det verste som finnes er å se foreldre som triller rundt og overser at ungene hyyler fordi de ligger i varme poser inne på senteret etc - så det er ikke sånn jeg er altså hehe!

Det er is på vannet her så det er litt kaldt, ble bare så usikker her.

Han er en liten frysepinn og. Jaja, er ikke lange biten vi skal være ute idag da - bare til og fra et sted.

Men da dropper jeg jakke i tillegg haha, tror det blir passe jeg.Takk for svar, ha en god dag!

Skrevet

Hvor gammelt er barnet? Min hadde svettet halvt ihjel om jeg hadde hatt på henne så mye nå, men hun er av den varme typen. Når hun sover ute når vi er hjemme nå så har hun på seg tynn ullstrømpebukse og ullbody, hals og lue nede i termoposen (ikke av den varmeste typen), og det er mer enn varmt nok. Om vi skal gå tur og hun sitter oppe så hadde jeg hatt på henne en vindtett litt tykkere jakke over. :-)

Skrevet

Oj, min gutt hadde svettta skikkelig i alle de klærne. Når han ligger i posen har jeg bare på han strømpebukse, body, en liten strikkejakke og lue.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...