Gå til innhold

Trenger tips kjapt - julegave til store barn / ungdom......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jente på 11 år - skikkelig guttejente + en gutt på 16 år.

Noen som har noen geniale tips utenom klær og gavekort/penger ?

Tenker ca 400 kr pr gave.

Vi ser de ganske sjelden, så det er ikke så lett å vite hva som er kult for tiden. Skal handle gaver nå etterpå, siden vi treffer dem til helgen. da slipper vi å sende gavene i poseten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste tips er å ringe foreldrene idag å høre hva som er "pop" hos dem for tiden :) Da får du garantert de svarene du leter etter!!

Hør om de har noen hobbyer som trenger litt materiell utvidelse :-)

Sleng gjerne med ett flaxlodd til hver... alltid kjekt å få :)

Skrevet

Jeg har selv en 12 åring og en niese på 11 år, samt veninner med døttre på samme alder. Det jeg ser som faktisk går igjen her er klær og dilldall.

Du sier at jenta er ei skikkelig guttejente.... hva med en hettegenser fra WOW (mini bikk bokk)? Det ser jeg jentene jeg kjenner synes er stas. Trenger jo ikke være rosa lissom.

Ser at du helst ikke vil gi klær da kan du jo evt. kjøpe noe sportsutstyr dersom det er noen idrett hun driver med. Eller så vet jeg sønnen min setter pris på å få paste (til håret) for det går det med en del av hos han.

Kanskje noen små nøytrale øredobber, et smykke, klokke eller noe sånt.

Skrevet

Takker for tips - Skal sjekke ut WOW. Rosa er helt ut - men de har vel andre farger.

Og sånn hårgreier er jo super ide, han er skikkelig hårfiks.

Skrevet

Har "gutte" jente på den alderen. Det ho ønsker seg: bik bok klær, wow, PUMA klær, joggebukse, singstar, mp3 spiller. . . .

Skrevet

Jeg har ei på 17 som synes det er gøy med sminke, så jeg har kjøpt masse fra Victorias secret :-p

Meen... Tjaa.. hva driver hun med da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...