Tirilsinmamma Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Noen som har erfaring med babycallen fra Clas Ohlson som heter Topcom..? Lurte på om jeg skulle kjøpe den....
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Vet at en TopCom modell har kommet godt ut i en test. Vet ikke hvilken TopCom da. Personlig handler jeg aldri elektronikk på Clas Ohlson. Har så utrolig mange dårlige erfaringer med det. Også merkevarer. Hadde selv TopCom babycall forrige gang og kunne ikke stole på den. Nå har vi lagt pengene på bordet for en som skal være veldig bra. Super Nova heter den )
kariuss Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 TopCom vant testen i tv2 hjelper deg. Den til 398,- ellers er Doro BM35 på andre plass til 500,- Jeg har hørt mye dritt om de som er fra claus olson, men hvis det er topcom til rundt 400,- der så er vel ikke den så værst. Jeg personlig skal kjøpe Doro BM35, alle som jeg kjenner som har kjøpt den billige på clas olson var ikke fornøyde og har gått over til Doron.. Og er super fornøyde. Så da blir det den her hvertfall
Tirilsinmamma Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 Hvor får man kjøpt den Doro BM35 da..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå