Gå til innhold

Snulla er syk...skal jeg vekke henne?

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Vet ikke hva det kan være...hun hoster litt, har feber og dårlig allmenntilstand. Hun har sovet hos venner i natt, og skulle jo i barnehagen i dag, men de kom med henne hit siden hun virka slapp. Og det er hun. Hun sovna med en gang jeg hadde fått av henne ytterklærne, så jeg har ikke målt temperaturen...burde jeg det? Er jo greit å ha oversikt over hvor varm hun er, men på en annen side er det jo greit at hun sover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge hun ikke er faretruende varm, ville jeg bare latt henne sove. Mål heller tempen om hun våkner for et eller annet. Gi henne masse og drikke og ellers bare vær mamma :)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hun våkna litt i stad, og jeg målte til 38, så hun har jo ikke feber likevel (hennes normaltemperatur ligger på rundt 37,8), men når hun gråter så er det anderledes enn før...hører det på gråten at hun ikke har det bra!:-( Hun hoster heller ikke nå. Kan jo hende at hun er trøtt, for hun hadde hosta en del i natt, og sikkert ikke fått sovet så godt. Hun drikker i alle fall av flaska akkurat nå, så det er bra.

Skrevet

Det er jo bra, men man kan jo være dårlig og slapp uten feber. Sikkert som du sier at hun har sovet dårlig i natt. Får håpe hun er tilbake i toppform i morgen og at dette bare er noe fort fort "sykdom" :)

Skrevet

HVis hun har 38 itemp etter å ha sovet så blir det nok feber med en gang hun begynner å bevege på seg. da stiger temp sikkert opp en halv grad eller noe...........

Eldstegutten min er også en varm type som kan ha opptil 37,9 i normaltemp på kvelden etter herjing og lek...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...