Gå til innhold

Teste alene eller med samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

har IKM i morgen og er bare helt dødsspent om det har klaffet denne gangen, vi er nå i 2. pp.

tester dere alene eller er samboer alltid involvert/informert? vi har blitt enige om å teste i morgen, men jeg er veldig fristet til å ta en test i dag. litt dårlig gjort, kanskje? hva gjør dere som har hatt noen runder?

har også hatt bitte små blødninger (ikke friskt blod), så det kan godt hende det ikke gikk denne gangen heller.

lever i håpet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Jeg ville testet meg alene og heller overrasket han dersom det gikk bra=) sambo og jeg har snakka om dette, og han var helt enig=) Lykke til!!!

Skrevet

'eg har testa aleine med alle 3----så informert samboer...med nr 2 skreiv eg eit dikt til han,og la på puta hans...så reiste eg på nattevakt...Det tykte han var søtt:)

Skrevet

Aleine men med samboer informert.

Skrevet

Her skjer alle grav.tester sammen. Han vil være medpå alt og jeg har fått "streng" beskjed om at babytestene tar vi sammen. Jeg føler da at vi står litt mer sammen om det, da kan vi dele gleden sammen med en gang!. EL tester skjer alene, men med informert mann. Hadde vært litt upraktisk og skulle gjort de i lag de også - blir gjort litt hyppigere og er jo noe som kommer hver mnd.

Skrevet

Har alltid testet alene, men informert etterpå... :) Liker å tisse på do alene jeg da... he, he. Vet om de som gjør det sammen også, og bare koselig det, men det er liksom ikke min eller sambos greie. Do er litt privat, selv om vi er sammen om "alt"!

Skrevet

hehe, hadde kanskje misforstått litt jeg - men jeg sitter på do og tisser alene men han åpner døra så fort jeg drar i snora og da står vi og venter på resultatet sammen. Ja, doinga kan jeg godt få gjøre alene,hehe:)

Skrevet

Jeg ville ikke testet så tidlig med sambo.

Hvis jeg skulle involvere sambo i testingen måtte det være sånn at jeg hadde gått 2 uker over tiden kanskje..

ar du noen symptomer da?

Skrevet

Hvis dere er enig om å gjøre det sammen ville jeg ha ventet.

Her i huset lever gubben på "need to know" basis på det aller meste. Han aner ikke når jeg skal ha mensen og ikke helt sikker på om han i det hele tatt vet når i syklusen man kan bli gravid... Men han er ganske fantastisk på alt annet.

Skrevet

Her ser vi på g-tester sammen, "forarbeidet" gjør jeg alene. Går helt fint, det, bare å ikke titte på testen før mannen også er der.

Hvis dere har en avtale så ville jeg nok holdt meg til den.. Kan dere ikke heller ta en tidlig en som dere ser på sammen, da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...