Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg må gjøre det på verksted og lurte på om det koster mye??? Er det rask prosess???
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Vi har gjort det på den ene bilen, det kosta litt ja,men tror det var fort gjort.
Neijasså... Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Vi fikk satt inn en av/på-bryter for airbagen i bilen vår. Ville helst ha tatt ut hele airbagen, men det gjorde de visst ikke på Toyota (uvisst hvorfor). Det de ikke fortalte oss er at det ikke er anbefalt å ha barn i framsetet selv om airbagen er koblet ut med bryter, da airbagen uansett kan løse ut i en kraftig kollisjon. Og det er vel strengt tatt pga sånne situasjoner man ville koble ut airbagen til å begynne med... Dermed, pass på at de fjerner airbagen helt, så kan dere heller sette den inn igjen senere.
MissUnderCover Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 på min 98 mod ford mondeo koster det ca 1500 å koble ut, og samme med å koble inn igjen seinere...
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 oi, det var altfor dyrt for meg nå...... Men hvis de uansett kan utløses, så får jeg nok bare ha han i baksetet. Takk for svar=)!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå