Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Snuppa på 8,5 mnd sparker av seg dyna hver eneste natt nå og våkner når hun blir kald, så nå vil jeg at hun skal ha en slik babysovepose! Hvor får jeg kjøpt det og hvor mye koster de sånn ca? Vi bor i Drammen Takknemlig for tips )
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Babyutstyrsbutikken, H&M og Cubus har jeg sett at har sånne soveposer. Vet ikke hva de koster siden vi fikk vår i gave... Kan bare anbefale disse soveposene. Gull verdt!
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Ehm, jeg må også innrømme at jeg ikke aner hvordan slike soveposer ser ut jeg.... Er det en pysj-sak med pose i steden for ben? Eller er jeg helt på jordet?
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Du har posen på ungen med enten pusj eller body under. Avhengig av temp på soverommet og om ungen er varm- eller kaldblodig... Beina er i en pose (akkurat som sovepose til voksne), over armene er det som en t-skjorte. Noen har glidelås foran, noen bak. Så er det noen greie på side som gjør det mulig og feste pose til madrassen. Blir ikke stramt, men forhindrer at ungen kan snu seg eller stå opp. Håper du ble litt klokere med min dårlige forklaring. hehe
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Mellom 3 og 400 på barneutstyrsbutikk. De er kjempe greie. Gutten min stod opp i senga en stund og nå sover han bedre og sovner fortere. Er greit når de blir så store at de hopper ut av sengen også.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Takker for svar! Da skal jeg ut og shoppe i dag tror jeg!! Men har et spørsmål til jeg....hehe...selv om det får jeg helt sikkert svar på når jeg kommer i butikken: Finnes de i forskjellige tykkelser?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg kjøpte min på laredoute http://www.laredoute.no/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=071_9273557_1.JPG
En liten mamma Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, de kommer i tynn og tykk utgave! Selv kjøpte jeg min på h&m til 149 tror jeg. Og nå i forrige uke kjøpte jeg faktisk 2 stk på Lidl til 69 kroner stykket! Ingen av de kan festes da, men det var ikke poenget for meg. Ville bare ha noe på så ho ikke skulle bli kald når dyna sparkes av...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har kjøpt på sparkjøp og er veldig fornøyd. Fester heller ikke fast i sengen. Etter at vi tok posen i bruk så ligger han rolig i sengen og sparker ikke av seg.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, da fikk jeg endelig tak i en sovepose! Jeg dro først til en babyutstyrsbutikk ikke langt herfra, og der hadde de en tynn variant til 445,-! Jeg syns dette var litt dyrt. Dro videre til en annen hvor de hadde den samme tynne til 445,- og en tykkere til 599,-!! Jajøss tenkte jeg, ikke snakk om! Var innom HM og diverse andre også, men nei....de hadde ikke. Så tok jeg tilslutt turen innom Sparkjøp (takk anonym over!!) og der hadde de 2 forskjellige til 149,- og 169,-! Deilig og tykke! Så nå er jeg fornøyd gitt! Snuppa sovnet som en stein i den nå for en halvtime siden også, så får vi se hvordan det går utover kvelden og natta )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå