boille-frø:) Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 hei, har hatt mellom 38,5 å 40 i feber siden i går! e uvæll, kvalm å skikkeli ondt i hode! læst inne på babyverden at man sku ta kontakt me lege me en gang vess man vart uvæll, kvalm etter 20 uka, å eg e no 22+3,, men eg vil jo ikke va åverhysterisk å reng legen åsså e det ikke nå gæle! nån som kan jølp meg litt her??
Allean, Fia og lillebror Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 ring legen og lever en urinprøve. Veldig lurt å få sjekket ut slikt. Du er ikke overhysterisk:) Men mest sannsynlig er du nok bare syk med influensa eller noe. Det går nok kjempe bra
vinterbarn Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Gå heller en gang for mye til lege, om så bare for å bli beroliget. En venninne av meg fikk svangerskapforgifning. Hun la plutselig mye på seg og fikk vont øverst i magen. Hun hadde også litt hodepine. Det høres ut som om du kanskje er litt forkjølet, eller begynnelse på influensa. Men jeg ville ha tatt kontakt med lege /jordmor for de utelukker fort svangerskapsforgiftning hvis det ikke er det, lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå