Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er utrolig sliten nå...

Våknet i natt med noen skikkelige tak i korsryggen og mage. Hadde gått med murringer hele dagen (egentlig i en ukes tid..), og gikk meg en god tur for å se om det hadde noen effekt.. (ul-termin er ikke før 7. november, men min egen termin som jeg stoler mer på var i går...) Var oppe en times tid, gikk litt rundt, det var forferdelig vondt!!! Det er fremdeles mye murringer, var litt i tvil om samboeren skulle få dra på jobb, men om det skulle være noe på gang kan det ta laaaaaang tid det her :-(

Har også gått med "diare-følelse" hele dagen og det har ikke gitt seg enda.. Tror slimproppen gikk i forige uke, så jeg krysser fingrene for at det er noe på gang.. Får se litt utover dagen.. Dette er første gangen for meg, så vet liksom ikke helt hva jeg skal se etter heller :-)

Ble litt langt det her, men måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal gjøre :-)

Ikke noen endring enda, murringene er der, ikke verre, men de avtar heller ikke... Skal gjøre et lite forsøk på å sove litt, er helt utslitt her.. Hadde sikkert fått sove litt tidligere, men er jo litt spennende, siden det er første gangen og vet ikke om dette er starten på noe.. :-)

Skrevet

lurer nesten litt på om det er noe på gang her og! men jeg skjønner ikke hva dere mener med mensmurringer osv? jeg har siden helga hatt sammentrekninger, mest nede på magen og i natt var de kjempe vonde og de holdt meg oppe hele natta med tre minutters mellomrom! har også vondt i korsryggen, på sida av magen, og kjenner fra tid til annet et 'press' nedover, kan gjøre vondt! nesten som varme eller stikking?? kan det være noe på gang?

Skrevet

Hei,

Med mensmurringer mener jeg at det kjennes ut som om jeg har mensen (men selvfølgelig ikke har det) Gjør ikke direkte vondt hele tiden, men murrer hele tiden..

De sammentreknigene du prater om høres veldig kjente ut, har også skikkelig nedpress (kjennes ut som om jeg må knipe for at babyen ikke skal presse seg ut) og stikkinger.. Jeg er som sagt førstegang og vet ikke helt om dette betyr at det er noe på gang, men jeg velger å tro at det i alle fall er starten på noe. Selv om det fremdeles kan ta laaaaang tid..

Lykke til!!!

Skrevet

Fremdeles samme murringer, uansett hva jeg gjør. Og babyen presser mer nedover enn hun noengang har gjort..

Håper enten det gir seg, eller tar seg opp snart, det er dårlig gjort å erte meg på denne måten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...