Gå til innhold

Geiper hele tiden. 6,5mnd.gammel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun begynte med dette i går, noen som vet hvorfor hun gjør det. Er det noe gale eller..... Håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Er nok helt normalt. :o)

Jenta vår begynte tidlig å geipe. Nå er hun 8.5 mnd, og kan enda ha perioder hvor hun gjeiper mye. Geiper tilbake vi, så vi oppfordrer henne vel til det. Synes bare det er morsomt, jeg, når hun geiper litt. :o)

Skrevet

syns det er artig jeg og, men kom så brått liksom, s¨tenkte det kanskje betydde noe. ;)

Skrevet

Her geipes det hele dagen. Synes også dette er morsomt for han ser bare lur ut. I tillegg har han styretunge som vi kaller det. Når han sitter selv så kommer tunga i den ene munnviken som om han styrer for å holde balansen.

Skrevet

MorT-3gutter: Hvor gammel er han? begynner de på den alderen da?

Skrevet

Husker ikke helt når han begynte med det, men det er nok over en måned siden. Han er 7 måneder nå.

Det kan nok være at dette er noe som dukker opp rundt 6 måneder ja, de begynner gjerne og gjøre mer selv da, i tillegg til at de begynner å herme etter oss andre.

Han her begynte med å sleike seg på leppene når han spiste, så nok at jeg gjorde det etter å ha sjekket temperaturen på maten hans med leppene mine. Så utviklet det seg derfra.

Tror ikke du skal bekymre deg over dette. Det viser jo bare at han kontroller tungemuskelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...