Mom2Two Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Er så lei av den bitre, sure gamle røya Gerd Liv Valla...... gggrrr... Hva er det med å komme med en slik uttalelse hun akkurat gjorde på Nrk om den tiden hun har være gjennom?: "Måneder tøffere enn noen har vært gjennom"... Ok, så har hun hatt det slitsomt, men så har hun også utøvd makt på en slik måte at hun må regne med "juling". Hva med litt respekt for dem som virkelig går gjennom tøffe ting, som at en i familien får kreft, et barn mister mamma'n eller pappa'n sin etc. etc. Jeg synes det er så utrolig mange "kjendiser" som er så navlebeskuende... Reagerte f. eks på samme måte når Dan Børge Akerø uttalte at han følte seg "voldtatt" da bilen hans ble stjålet... Hva i helv.. vet han om å føle seg voldtatt..? Ok. ferdig. Og JA, jeg har pms hvis noen lurte på det, så slipper dere spørre:-p
Northernlights Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Nå trodde jeg du skulle si du er gravid =oD Ellers så har jeg ikke hørt uttalelsene der,men etter hva du skriver, er jeg 110% enig med deg! Greit nok man sier det er det verste som har hendt SEG SELV. Men ikke å sette seg selv og egen "smerte" foran og høyere opp enn alle andre. ALLTID noen som har det verre.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Duuuu.. Må bare si det.. HELT ENIG ME DEG!!! Og sa virkelig Akerø det??? Jeg reagerte på en ting han sa på Tv-aksjonen. De hadde fått inn et brev/mail..(?) hvor det sto som en oppfordring: Be bøssebærerne om å stå litt lenger ve dørene når de har ringt på. Vi gamle er så trege til beins. Han humrer litt og gjentar. Så sier han: Ellers kan dere gamle bevege dere til dørene tidligere og sitte der og vente! Jeg ble paff jeg, av måten han er på..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Takk :-) Du sa alt jeg tenkte :-) så da slipper jeg å bruke krefter på det :-) (enda jeg har IKKE pms..)
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Er såååå enig! Men sånt gjelder ikke bare kjendiser gitt, er veldig mange som ikke vet hvor utrolig godt de har det. Selvfølgelig skal man få lov til å være lei seg o.l. selvom andre har det værre, men jeg husker jeg ble fly forbannet på ei rett etter at pappa døde, hun mente livet hennes var helt forferdelig, hun var sååå deprimert o.l. fordi hun KJEDET seg sånn.. Da hadde pappan min, farfaren til sambo og hunden min dødd iløpet av 2 mnd og hun presterte å si hun hadde det så jævelig fordi hun kjedet seg *grøss* Folk flest burde lære seg å sette mer pris på hva de har og ikke overdramatisere så innmari,, jeg har dager selv hvor jeg føler at alt bare er svart, men jeg har da vett til å forstå at jeg kunne ha hatt det MYE værre og jeg er takknemmelig for det jeg har fått lov til å beholde. Valla er vel foresten et kapittel for seg, makan til selvopptatt sutrekjærring skal man lete lenge etter gitt..
Mom2Two Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 Så utrolig respektløst av henne å si det til deg, Mami!!! Noen lever i sin egen boble, og greier rett og slett ikke å ta innover seg andres følelser, også kalt manglende empati... Helt enig i at mange må lære seg å sette mer pris på hva de har! Og ja, Valla er ei selvopptatt sutrekjerring!!!
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Hehehe ja ikke sant? akkurat der og da klarte jeg ikke annet enn å le, livet mitt falt sammen og hun klaget over at hun kjedet seg hva med å skaffe seg en hobby da? Jeg tror uansett at sånne mennesker lever sørgelige liv.. Hvis man KUN klarer å se det negative i alt så er det jo ikke rart man blir deppa av den minste lille ting.
mayaya Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg er så ENIIIIIIG!!!! At den dama ikke skjønner at hun skyter seg selv i foten er for meg et stoort mysterium!!! AAAAAAAAAAAHHHHH PS. Enig med NL ang hva jeg trodde når jeg leste overskriften :-p
Mom2Two Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2007 Nope, ikke noe spire her, nei:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå