Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Hvilken vippestol har dere eller skal dere kjøpe? Det finnes så mange typer og jeg finner ikke helt ut hvem som er best
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 kjøpte en fischer price jeg på extra leker 299 kr ...me lyd å slik ...var fin den ...
Brummeline3barnsmor Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 et tips...kjøp med vibrering...den er genial når babyen har lufft i magen!
Leontine Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Vil absolutt anbefale Baby Bjorn sin vippestol. Den kan du begynne å bruke tidlig, den er lett å gjøre ren trekket på, lett å pakke bort og kjempelett å ta med seg. Blir helt flatpakeet, og det følger med egen veske. Greit når man skal på familiebesøk. Hadde den til førstemann, og har brukt den mange ganger senere når vi ha hatt besøk. Skal finne den frem nå til nestemann også!
venter på nr. tre Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Har aldri brukt noe vippestol vi. Trenger man egentlig det da?
Hildemor fra vest Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Er veldig enig med deg Leontine..Den er genial..God komfort og den gynger hvisbabyen spreller og beveger seg ;-)
Hildemor fra vest Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Hei du som venter nr 3..Trenger og trenger..Ingen god ide å ha unger i vippestolen hele dagen men kan være godt med litt variasjon fra sitte/ligge i fanget.Vippestoler finnes i mange varianter og med mer eller mindre stimulerende leker( som nevnt over noen litt for mye av det gode men..)..Ikke alltid det passer å legge barnet på gulvet ;-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 skal låne en av en veninne, usikker på merke men kan visst justeres i liggestilling.
Linnea&Julie Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Jeg kjøpte Disney vippestol på Jysk! kosta 399kr tror jeg! Den kan legges helt flatt i ryggen og har gode justeringsmuligheter! Og bøyle med leker på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå