Gå til innhold

Vippestol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vippestol har dere eller skal dere kjøpe?

Det finnes så mange typer og jeg finner ikke helt ut hvem som er best

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpte en fischer price jeg på extra leker 299 kr ...me lyd å slik ...var fin den ...

• 3 uker senere...
Skrevet

et tips...kjøp med vibrering...den er genial når babyen har lufft i magen!

Skrevet

Vil absolutt anbefale Baby Bjorn sin vippestol. Den kan du begynne å bruke tidlig, den er lett å gjøre ren trekket på, lett å pakke bort og kjempelett å ta med seg. Blir helt flatpakeet, og det følger med egen veske. Greit når man skal på familiebesøk.

Hadde den til førstemann, og har brukt den mange ganger senere når vi ha hatt besøk. Skal finne den frem nå til nestemann også!

Skrevet

Har aldri brukt noe vippestol vi. Trenger man egentlig det da?

Skrevet

Er veldig enig med deg Leontine..Den er genial..God komfort og den gynger hvisbabyen spreller og beveger seg ;-)

Skrevet

Hei du som venter nr 3..Trenger og trenger..Ingen god ide å ha unger i vippestolen hele dagen men kan være godt med litt variasjon fra sitte/ligge i fanget.Vippestoler finnes i mange varianter og med mer eller mindre stimulerende leker( som nevnt over noen litt for mye av det gode men..)..Ikke alltid det passer å legge barnet på gulvet ;-)

Skrevet

skal låne en av en veninne, usikker på merke men kan visst justeres i liggestilling.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte Disney vippestol på Jysk! kosta 399kr tror jeg! Den kan legges helt flatt i ryggen og har gode justeringsmuligheter! Og bøyle med leker på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...