Gå til innhold

har noen begnt på julehandelen enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

innkjøp av julegaver?? julepynt, etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! :o)

Jeg har så vidt begynt på julegavene. Julepynt har jeg ikke begynt med, nei. Men pepperkakespisinga er i gang i alle fall*ler*

Skrevet

Kommet godt i gang med julegavehandlinga ja... for skal bare jobbe i desember... får ikke være med på julefeiringa uanett i år...:( Skal jobbe seint på julaften..

Skrevet

Jepp!

Har handla julegaver til barna:-)

Resten får jeg ta sånn litt etter litt.

Baking skal vi i gang med snart,nam nam:-)

Julepynten skal påbegynnes i november,og henges opp i slutten av den mnd.Jeg elsker jul!:-)

Du da babaygullz?

Skrevet

hehehe

pepperkakeboksen fra rema forsvant fort her også gitt, for ikke å snakke om julebrusen!

Julepynten syns jeg det blir for tidlig til innkjøp av, med tanke på hvor utolmodig jeg er, så hadde den blitt beundret i 30 minutter fra jeg kom inn døra, til jeg hengte den opp.. og hva tror du naboene hadde gjort da? om jeg hengt opp julepynten i oktober? de hadde vel ringt polti!! ahaha:D

Julegaver skal jeg starte med når lønninga kjæm :D

Skrevet

Ja er snart ferdig med julegavene=) Bestilt mye fra nettet bøker, fotokalendere, dvd osv

Skrevet

Jepp, har vel 4 gaver igjen. Julepynt trur jeg må stoppe med,har ikke plass til mer, er helt nissesyk sitter en nisse i hver sin krok:-)

Og alt uten om juletreet kommer opp 1 advent:-)

Skrevet

Jeg er i full gang med julegaver. Er faktisk snart ferdig. Kan ikke se for meg at jeg orker å gå i butikker, stå i laaaange køer og sånn i desember. Og samtidig kanskje aldri finne det jeg leter etter. Nei, best å være tidlig ute.

Skrevet

Har ikke kommet så langt enda, men vet hva jeg skal kjøpe til hver og en :)

Skrevet

Kjøpt to julegaver som jeg tilfeldigvis kom over og som passet perfekt.

Mandag kjøpte jeg den første julepynten. Greit å begynne tidlig med det faktisk, første julen i nytt hus og må innrømme at jeg har minimalt med pynt fra før! Gleder meg skikkelig til å ordne til jul med min egen lille famile, med juletre og det hele. Spørs bare om treet får stå i fred...

Dere er så heldige som har fått tak i julebrus allerede! De butikkene jeg har vært innom har ikke tatt inn enda :( og jeg elsker julebrus! (så kanskje likegreit at den ikke er kommet...)

Skrevet

Nesten ferdig med julegavene, bare et par stk igjen. Men kjenner jeg meg rett blir det litt småhandel i desember også, bare en liten ting til liksom... Men pynten får vente, har jo det meste, men kjøper stort sett noe nytt hvert år likevel. Håper bare jeg er i form til litt baking i desember, ingen jul uten hjemmelagde pepperkaker...og alle må pyntes...

Skrevet

julegavehandelen er straks over..

nå er det bare 4 julegaver som står igjen.. Herlig!!!

Meen de får pent vente til lønning i november kommer.. Nå har vi bare igjen til mat denne mnd..

ALLE gavene skal sendes ut før 25. november.. DET skal bli godt det-..

Skrevet

Nei i år så blir det ikke så mye julegaverinnkjøp som det var i fjor

jeg orker rett og slett ikke å reise til byen er dønn sliten og har ca 29 dager igjen til Linnea kommer.....så jeg har sagt til sambo at han får stå for julegavene i år.......vet ikke om det blir noe julebakst heller tror det får bli kjøpekaker i år......blir mye bedre neste år :))

Skrevet

har gjort unna halvparten av julegavene... julepynten har jeg ikke begynt med enda...

det er såååå deilig å bli ferdi tidlig.. slepper stress og ikke minst det er super deilig å ha litt penger til overs i desember..

Skrevet

Handlet noen få julegaver & planlagt hva jeg skal kjøpe til resten.

Skal prøve å få handlet ferdig til pakkekalenderen til Celine snart å ...

Gjest janbaby
Skrevet

tre igjen :) Men de skal jeg ikke kjøpe før i desember. Julepynten skal jeg kjøpe på januarsalg, det gjør jeg hvert år.Men begynner å bli litt fullt nå da..Men bare LITT til ;):)

Skrevet

Ferdig med alle julegavene her, har termin i slutten av november, orker ikke stresse med det da, da skal jeg bare kose meg:)

Har begynt så smått å kjøpe julepynt, har ikke kommet så mye i butikkene enda!

Skrevet

Har 33 julegaver å handle (da får alle parene gave sammen), og er ferdig med 12 av disse - føler jeg ligger godt an! :-) I tillegg har vi 7 bursdager rundt om jula, og der er jeg ferdig med 2! Skal handle mer til uka nå, håper jeg blir ferdig!! :-) Skal da til Trondheim, blir besøk på både Toys'r'us og IKEA! Svigermor dro sørover i dag, så der fikk jeg sendt med alle gavene som må sendes, deilig å være ferdig med det!! :-) Nå er resten kun gaver som jeg kan dele ut her hjemme, og de aller fleste er til de vi kommer til å være sammen med på julaften! Stor familie, hehe.. Regner med vi blir mellom 15 og 18 stk på julaften!! :-) Koselig...

Ikke handlet noe julepynt enda, har egentlig mer enn nok, men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at det garantert kommer masse ny pynt her hjemme i år også! ;-) Håper de har begynt juleutstillingene i Trondheim på mandag, da skal jeg slå til om jeg finner noe jeg ønsker meg! :-)

Har tenkt å bruke denne desemberen til å kose meg, nyte den siste mnd jeg er gravid, pynte, bake og virkelig ha tid sammen med sambo og jenta vår i stedet for å stresse rundt i butikker på jakt etter gaver!! :-) Gleder meg!!

Synes forresten jeg har vært flink, ikke spist pepperkaker eller drukket julebrus enda!! Jippi!! ;-)

Skrevet

Ikke begynt enda, men skal begynne på fredag. da er det venninne tur til Ikea +++++++, så da håper jeg å få i boks både litt pynt og endel gaver. må få satt opp liste på hvem som skal ha..... det vanskeligste er alltid mannen............................................

Skrevet

Har bare noen få julegaver igjen. Er førstegangsfødende og har termin i midten av november. Jeg har ingen ambisjoner om å gjøre stort annet enn å gå i babyrus de første ukene. Juleshopping, blæh! I og med at jeg ikke vet hvordan det blir. er det greit at julegavene er ferdige, så må vi i allefall ikke ordne det i tillegg til alt annet

Skrevet

Har så vidt begynt på julegavene. Kjøpt bittelitt julepynt, men lagt det inn sammen med det jeg har fra før. Må nok vente litt med det ja... ;)

Men både pepperkaker og julebrus har det allerede gått litt av her...nam nam...for ikke å snakke om klementiner.

Gleder meg til juleshopping, men må nok vente på lønninga.

Skrevet

Er nesten ferdig med julegavene her:o) Har igjen noen få da.. Må bare vente på neste lønning.. Hehe...

Deilig å være ferdig tidlig for en gangskyld. I år orker jeg ikke å shoppe gaver i desember.. Så mye styr og laaaaaaaaange køer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...