Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg er jammen ikke klar enda, men blir vel ikke det heller før fødselen nærmer seg Så nå har jeg avtalt med mannen at etter neste mens er det bort med gummi Så skummelt. Blir nok spennende også. Hva kan jeg gjøre nå for å forberede meg? Skulle tatt av noen kg, men rekker vel ikke det. Får prøve å få med en del mosjon de neste ukene, gå turer og trene. Spiser folat og omega-3. Slutter med alkohol noen dager før forventet eggløsning. Er det noe mer jeg bør gjøre? Har lyst å leve som normalt, for hvem vet hvor lenge man må vente. Men vil likevel at kroppen skal være klar. (iallefall siden hodet mitt ikke er det, hehe)
babygullz <3 vilde Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 kutt ut godterier/snacks og legg d til lørdager, spis sundt og i moderate mengder, og drikk mye vann...Kjøp EL-tester, og kos deg.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg aner ikke når jeg har eggløsning. Syklusene har blitt så lange i det siste. Tipper vi holder oss til hyppig sex, får heller gå til innkjøp av el test hvis det skulle drøye dette her.
Scorpiogi Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Den metoden er fin :-) brukes her i huset også, det funket sist også )
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 He, he. Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver, så jeg må bare svare deg: Lev som vanlig! Men litt mosjon i fornuftige mengder, omega3 og folat, og litt moderering av kaffe/te/alkohol er ikke dumt det heller. Selv synes jeg det hjalp å få med sambo ut og gå turer på ettermiddagene og helgene. Har gått ned et par kg på noen mnd. Og så forsøker vi ikke spise så mye snop. Vi har dilla på rå grønnsaker med dip! Så lenge dip'en er mager så funker det fint! "Klar" blir man nok aldri tror jeg, det tar litt tid å venne seg til tanken å bli mor. Hopp i det! Du blir klar etterhvert som magen vokser ;-) Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå