Donna1 Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 vondt under magen idag,akkurat som menssmerter lissom eller riesmerter for dere somhar oplevd det.men jeg er ikke gravid( ikke som jeg vet om) så er det noen som vet hva det kanvære??? jeg venter mens ja, og det var akkurat som åha rier bare at det varte kun en times tid:( og sikkelig vondt asså.det dabbet litt av under den timen akkurat som rier åsså kom det tilbake. hm..har ikke opplevd dette førså hvis det er noen som vet hva det kan være er jeg takknemmelig for alle svar:)
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Luftsmerter? De kan være ganske så intense!
Donna1 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2007 nei var ikke luftsmerter. det var akk som rier bare at det varte en kort stund. merkelig dette asså var josååå vondt
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 hmm..smertene har ikke kommet tilbake heller?
Donna1 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 nei:) sikkelig rart asså!!! kan hende det er sånn like før mens men har jo aldrig hatt såvondt før. minnes som smerterunder en fødsel.
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Ikke har du vært på do etterpå heller? Jeg har hatt mine turer jeg og,skikkelige smerter i magen etterfulgt av en tur på do. Du er ikke gravid da?
Donna1 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2007 fikk det rett etter at jeg komhjem etter åha levert junior i bhg. nei måtte ik på do . var ikke løs imagen. men mange snakker om festesmerter ??kan det være det?? hm...venter mensnå ja såkanskje den ik kommer:)
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Festesmerter?Aner ikke... Du får ta en test snart da og håpe på det beste:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå