Trebarnsmamma30 Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg gikk ned 6 kg i starten av svangerskapet pga mye kvalme og oppkast. På den første legekontrollen i uke 10 veide jeg 5 kg mindre enn før jeg ble gravid, gikk så ned 1 kg til.. gått opp 2 av dem igjen nå, er 17+3. Men hvordan regnes vektøkningen når en går ned en del i starten? Tar en utgangspunkt i den vekten du hadde før eller hva? Sist jeg var gravid gikk jeg også ned 6 kg i starten, var først tilbake i normalvekt i uke 23 og gikk deretter opp 8 kg til frem til fødselen.. men 14 kg hvis en regner med det jeg gikk ned først.. Alt en lurer på..
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Min lege regner vektoppgangen min fra min normalvekt. Gikk ned 3 kg i begynnelsen, har nå lagt på meg disse kiloene, men ikke noe mer - ergo, har ikke lagt på meg noe hittil!
*Mamma-i-Mars* Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 dette lurer jeg også på! jeg var 77-78kg, før jeg ble gravid, har gått ned til 71.5kg.....pga oppkast og kvalme...er i uke 20....
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 hei jeg er i uke 15 nå og veide 56 kg før jeg ble gravid og nå veier jeg 50,4 kg! er det virkelig normalt å gå ned så mye i førsten.???? må også legge til at det jeg spiser forblir i magen! jeg kaster ikke opp! men har dårlig matlyst!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 er man dårlig og spyr og har lite matlyst så går en ned i vekt... Min erfaring med de to forrige er at de ikke er så himla opptatt av dette så lenge du legger på deg etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå