Gå til innhold

Dere som gikk ned i vekt i starten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk ned 6 kg i starten av svangerskapet pga mye kvalme og oppkast. På den første legekontrollen i uke 10 veide jeg 5 kg mindre enn før jeg ble gravid, gikk så ned 1 kg til.. gått opp 2 av dem igjen nå, er 17+3.

Men hvordan regnes vektøkningen når en går ned en del i starten? Tar en utgangspunkt i den vekten du hadde før eller hva?

Sist jeg var gravid gikk jeg også ned 6 kg i starten, var først tilbake i normalvekt i uke 23 og gikk deretter opp 8 kg til frem til fødselen.. men 14 kg hvis en regner med det jeg gikk ned først..

Alt en lurer på..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lege regner vektoppgangen min fra min normalvekt. Gikk ned 3 kg i begynnelsen, har nå lagt på meg disse kiloene, men ikke noe mer - ergo, har ikke lagt på meg noe hittil!

Skrevet

dette lurer jeg også på!

jeg var 77-78kg, før jeg ble gravid, har gått ned til 71.5kg.....pga oppkast og kvalme...er i uke 20....

Skrevet

hei

jeg er i uke 15 nå og veide 56 kg før jeg ble gravid og nå veier jeg 50,4 kg! er det virkelig normalt å gå ned så mye i førsten.????

må også legge til at det jeg spiser forblir i magen! jeg kaster ikke opp! men har dårlig matlyst!

Skrevet

er man dårlig og spyr og har lite matlyst så går en ned i vekt... Min erfaring med de to forrige er at de ikke er så himla opptatt av dette så lenge du legger på deg etterhvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...