Gå til innhold

Tilbake! Noen november-prøvere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nok ikke klar enda likevel, men innser at jeg aldri blir det heller. Så nå avtalte jeg med mannen min rett før jeg dro på jobb i kveld at jeg skal ha mensen en gang til, og så er det bort med gummi'n. Kan jo hende vi må prøve en stund, og det hender jo folk mister både en og to før spira sitter. Jeg er ikke så redd akkurat nå, men frykten kommer nok. Hehe. Men det gjør spenninga også. Ettersom menssyklusen har vært lang i det siste er den nok ikke over før i november. Andre som skal begynne første pp i november?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Så spennende! Gratulerer!=) Vi begynte prøvingen vår på lørdag som var, og det vil jo si at første pp. varer ut i november=) Så på en måte har jo jeg også første pp i oktober/november=) Det er så spennende. Har funnet ut at i forhold til normalen ligger eggløsningen min en dag i neste uke fra kommende søndag av! Er nesten slik at jeg leter etter graviditetstegn allerede! Er redd jeg kommer til å bli utrolig skuffa dersom vi ikke blir gravide første pp, selv om det skal godt gjøres... Vi går og snakker om hvordan det skal bli når vi får den lille i vogna, når vi skal lage barnerom og at vi skal starte en konto hvor vi hver måned skal sette av penger til nødvendige ting som skal kjøpes til den lille før dens ankomst=) hver dag snakker vi om navn o.l... åh, jeg er virkelig sååå klar for å få en liten spire i magen. Nå spørs det bare om det snart går=) Dersom vi ikke blir gravide før jul, skal vi ha ett opphold og vente til mai måned - ettersom vi ikke vil ha baby rett før jula med tanke på alle eksamenene jeg skal ha som student...

Det blir koselig å kunne oppdatere hverandre her inne!=) Håper begge spirene sitter på første forsøk=)

Skrevet

Vi skal nok ikke det, men jeg kjenner jeg er skikkelig misunnelig på dere som skal det! hehe

Vi diskuterte faktisk navn i helga - og det var til og med sambo som begynte å snakke om det. Det kan se ut som om vi har en utfordring med å bli enige på navnefronten! ;) Det morsomme er at i det siste er det han som på en eller annen måte har fått samtalen over på barn. Det pleide å være omvendt.

Men klart det er skummelt. Blir helt matt av og til, og tenker at dette går ikke, og skal jeg frivillig utsette meg selv (og ham) for noe sånt?! I neste sekund er jeg overbevist om at vi ikke kan bli gravide, og er stresset pga det. Men samtidig vet jeg jo at dette er det fineste vi noen gang kan gjøre sammen. :) Lykke til!!!

Skrevet

Jeg har min første pp nå, så det er jo nesten november?

:)

Lykke til!

Skrevet

Vi er med :) Føler det samme som deg; på en måte ikke klar, men allikevel veldig klar. Har tenkte mye på det å få barn i det siste, og sambo er helt med :) Han har ikke lyst til å bli "gammal" pappa ;)Mensen var utroooolig ustabil sist, så aner egentlig ikke når eggløsning er, men får bare prøve oss fram, og håpe.

Blir spennende!

Skrevet

Vi skal starte første pp i november/ desember. Håper på at det blir i november for jeg er veldig utålmodig. Klarer liksom ikke å gå rundt å tenke på at det snart er vår tur til å prøve, vil bare begynne.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er i min første prøveperiode.. Har trodd litt nå at jeg er gravid, men er redd det bare er innbilning:( Skal ta en test til Fredag, for det er da jeg venter mensen

Skrevet

Vi startet vår første pp i går, så vi er vel definitivt novemberprøvere:) Blir spennende å se om det skjer noe! Morsomt å følge med på hvordan det går med andre her inne også! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Er det noen novemberprøvere som blir juli-august mammaer??? Veldig nysjerrig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...