Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Har siden fødsel for ca 6 mnd siden hatt problemer med at føles som jeg ikke får tømt blæra helt. Etter at jeg har vært på do går det ofte bare et par minutter så føler jeg sterk tissetrang igjen....... Er så lei.....må legge opp trilleturene slik at jeg vet det er en do i nærheten.... Undersøkt om UVI flere ganger, men har ikke hatt det... Noen som har opplevd lignende?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Hei! Jeg har det på samme måte. Etter å ha vært på do, tar det kort tid før jeg "må" igjen. Prøver å vente litt, for som regel kommer det da bare noen få dråper... Fysioterapeuten min sa at jeg skulle forsøke å undertrykke tissetrangen. Jeg skal til henne i morgen, og skal høre nærmere om hva som kan gjøres. Det er forresten 4 mnd siden jeg fødte.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Håper hun har noen gode råd da. Del de gjerne med meg;-) Er så slitsomt og ha det sånn... Prøver å være flink til knipeøvelser. Det har hjulpet på lekkasjeproblemet ihvertfall. Men ikke på tissetrangen desverre:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå