Gå til innhold

gjør vi noe kjempe dumt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter trøblete legging der hun har holdt det gende til 22-23 tiden hver kveld siden hun var 6 mnd (11 mnd nå), har vi latt henne få flasken igjen når hun legger seg

da koser hun seg med den og sovner søtt etterpå..

vi har prøvd alt før..utenom ferber for det vil vi ikke...

men iallefall nå får hun den søvnen hun trenger før en lang dag i bhg og vi har fått en mye lykkeligere unge:)

det er så godt å se at hun er skikkelig uthvilt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har vann på flasken gjør det vel ingenting. Har du melk på så er det jo ikke noe særlig for tennene, men skjønner dere godt alikevel..=)

Skrevet

det er mme..men tenkte å vanne den ut mer og mer etterhvert så hun "tar til takke" med vann til slutt:)

Skrevet

hva med å lage deres egen verson av ferber? synes det går over stokk og stein med hysteri rundt den "kuren". man må jo ikke følge den slavisk, man kan tilpasse den ganske mye. og nå er jo snuppa di blitt stor også:) vi gikk inn hvert 5. min hele veien. jeg mener vi gjorde henne en tjeneste i det lange løp:) det er ikke livstruende at en unge må skrike litt før den sovner.

*phu* måtte bare få det ut, det var ikke myntet på bare deg men generelt. vet jo ikke hva dere gjør/har prøvd. hehe, ikke vondt ment på noen måte altså :)

Skrevet

det har vi prøvd:) 1 mnd uten hell..jeg heller syns ikke barna har noe vondt av gråte litt men akkurat ferber syns jeg er fæl..

vi gr aldrig inn bare hun gråter litt

Skrevet

Du bør absolutt ikke gi noe annet enn vann på flaska! Gubben min fikk flaske med melk i om kvelden helt til han var 2 år! Tennene hans råtnet!

Skrevet

Daniel fikk det slik han også.

Men, da han var 16mnd så jeg nødt til å ta fra han denne.

Begynte me nedtrapping også tok jeg smokketrikset mitt..

Når han hyler tar jeg smokka bort i noen sekunder. Helt til han får lyst på smokka og ikke gråter av sinne.

Tok meg to-tre dager.

Skrevet

problemet er at det ikke hjelper..men jeg skal som sagt vanne ut melka hpe at hun tar til takke med bare vann til slutt..hvis ikke slutter vi..så må vi bare ha et helvette hver kveld:(

Skrevet

det var egentlig smart vålerenga..det må jeg prøve..

hvis hun ikke bare tar det som en lek da siden vi bruker å leke slik:s

men det er verdt et forsøk:)

takk for tips

Skrevet

Ja, vi også har gjort det og gjør det enda, men i senga var han så sint allikevel.

Da er det viktig å gjøre det når hun hyler! :P

Jeg gikk ut av rommet, ventet i 2min (ca..) slik at jeg var sikker på at han var SIIINT tok fra han smokka, og ga den igjen.

Gikk ut.

Gikk inn igjen ME ENGANG han begynte.

Tok smokken og ga den etter noen sek.

Gjorde dette litt og når han begynte å bli SKIKKELIG ILLE, sånn aller siste av sinnet kom ut, sto jeg der til han sluttet å gråte og holdt smokken i munnen.

Skulle nesten fått vist deg vettu! ;)

hehe

Gjorde dette på nevøen min også.

Der tok det 30min første gangen, men vel verdt for søs mii!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...