-Diddelidu- med spire!! Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Ja nå bærer det inn i en ny pp igjen.. ååhh! Er så lei! Og jeg klarer ikke å la være å tenke på at jeg nå kunne vært 5 og en halv måned på vei hadde jeg ikke mistet i uke 11.. Og ser bare at mine gravide venninner vokser og vokser.. ikke noe gøy..Er jo selvfølgelig kjempe glad på deres vegne da, det er ikke det... Måtte bare få det ut:)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Jepp..Vet hvordan du har det.. men snart er det vår tur:-)
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Ja vi satser på det!! Krysser fingrene for oss!!
babygullz <3 vilde Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 huff! skjønner godt hvordan du har det..ikke med å mist, men gravide venninner som vokser og vokser med sine flotte struttemager, der man selv sitter og føler seg tom og ensom..uten mage! Man føler seg mislykket som kvinne, og føler at alt er urettferdig. Jeg prøver å være glad på mine venninners vegne, men det kan være vanskelig når man synes litt synd på seg selv. Men det er lov. Det er ikke en dans på roser å prøve å bli gravid, og ikke få det til, mens "alle andre" rundt deg går gravide og lykkelige...Men, vår dag kommer, en vakker dag, og da kan vi være stolte av at vi var sterke og aldri gav opp, selv om vi følte verden var aldri så urettferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå