Gå til innhold

eggløsning, LH-stigning...anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når man måler med eggløsningstest, og får et positivt resultat, betyr det da at man har LH-stigning, og at selve eggløsningen kommer Etterpå?? og at man kan risikere å få et negativt resultat dersom man tester når man har selve eggløsningen?

Fikk positivt resultat på eggløsningstesten, men er usikker på om det betyr at jeg hadde eggløsning da testen ble positiv, eller om jeg får selve eggløsningen en stund etterpå...håper på svar..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte deg nettopp på dette i det forrige innlegget ditt

Skrevet

Tror det er 24-36 timer etter positiv el-test en har eggløsning. Testen er negativ når eggløsningen finner sted mener jeg.

Skrevet

LH-stigningen kommer FØR selve eggløsningen. Når egget er sluppet vil testen bli negativ:o) Hos meg slippes ikke noe egg. Dermed har jeg LH-stigning i mange mange mange dager fordi kroppen forbereder seg på EL.

Skrevet

Hva betyr det at det ikke slippes noe egg? har du ikke eggløsning du da? Får du pergo da? ( hvis det var det som brukes til å sette el igang..)

sorry hvis jeg pirker i ting jeg ikke har noe med..

Skrevet

Jeg har ikke EL, nei. Pergo funker ikke. Har fått diagnosen tidlig overgangsalder. Har slått meg til ro med det, og nå ruger jeg på et donoregg:o)

Skrevet

Hvor gammel er du? Prøvd lenge?

Så fint at du har fått donoregg da:) Krysser fingrene!!xxxxx

Skrevet

Jeg mistet mensen da jeg var 28. Nå er jeg 31. Jeg og sambo begynte og prøve for halvannet år siden, men fikk fort diagnosen, så halve tiden har egentlig gått med til og vente på eggdonasjon.

Tusen takk for at du krysser fingrene for oss:o)) Spent på om vi lykkes på aller første forsøk. Det hadde vel vært litt for godt til og være sant:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...