Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Ved tanken på å ha på meg forlovelse ringen. Når samboeren tar på meg på en seksuell måte, eller kysser meg. Er fremdeles glad i han ønsker han alt godt, men føler ikke at jeg elsker ham.Klarer ikke si at jeg elsker ham, så han vet det jo, og blir såra. Jeg føler egentlig at han er mer som en venn, jeg har distansert meg følelsemessig fra ham i lang tid. Vi har snakka og funnet ut av mye, han har forandra oppførsel til det bedre på så mange områder, og jeg klarer også mye bedre å forholde meg til ham. Vi har begge fått opp øynene for ting i forholdet som har vært galt lenge. Er det mulig å finne tilbake til hverandre når det har gått så langt? Erfaringer noen?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Kan bare si at vi er i samme båt - ro for faen!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Uff, been there done that. For meg har det aldri funka når det blir sånn, jeg prøvde sist gang i to år før vi gjorde det slutt. Da hadde jeg lenge følt han mer som en venn og det ble ikke bedre. Helt grusomt når man føler det sånn, selv om det er hardt å gjøre det slutt er det kanskje det eneste rettferdige å gjøre for dere begge. Men du sier jo at dere begge har fått opp øynene for ting som har vært galt lenge? Kanskje det kan være et håp hvis dere samarbeider om det? Kommunikasjon dere imellom er i alle fall alfa og omega her!! Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå