Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Lurer på hva dere mener er tegn på utroskap. Mannen min får sms og stikker av gårde rett etterpå i flere timer. Sier han skal på jobb en tur. Barberer seg før han går, dusjer mye oftere enn før. Når jeg er bortreist med barnet vårt en helg så kommer jeg tilbake til et veldig ryddig hus og sengetøyet er tatt av, selv om jeg hadde lagt på to dager før.
haater husarbeid Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Personlig hadde jeg blitt svært mistenksom. Spesielt hvis han ikke er typen til å ta husarbeid til vanlig. Ta det opp med han, ikke gå og finn deg i dette om det virkelig er utroskap!
Gjest_1001 Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg ville undersøkt mer før jeg kom med beskyldninger ihvertfall. Så langt så KAN det være tegn, men de er langt fra sikre. Du får leke litt detektiv i et par dager ;-)
RosaPåBall Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 okeiiii...hvor mange menn skifter sengetøy liksom??? Da skal de ha en VELDIG god grunn.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 I såfall virker han ikke særlig interessert i å skjule det akkurat...
M@mm@ til mine barn Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg ville nok undersøkt litt her ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå