Gå til innhold

Til 2 gangs fødenede:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at det er mye tyngre den andre gang, 8år siden sist, men jeg er utrolig lei, vet hva som kommer og hva som skjer liksom. Mener at alt gikk mye fortere sist. Nå ha det vært utrolig kjedelig.

Kanskje jeg var litt sprekere når jeg var 18år hehehehe

Flere som føler det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svangerskapet er egentlig mye lettere denne gangen, fordi jeg ikke er så sterkt plaget av bekkenløsning nå som sist.

Tiden har også egentlig gått ganske fort frem til for 2 uker siden (uke 35), men nå er jeg UTROLIG lei.

Sist så kunne jeg sikkert gått gravid 2 mnd til, mens nå så gleder jeg meg bare til å bli ferdig med fødsel og alt det der...

Men, det er jo litt koselig å kjenne sparkene og livet i magen også da :)

Skrevet

Denne graviditeten har vært forferdelig tung i forhold til den forrige. Som førstegangs seilte jeg rundt på en rosa sky, var frisk og rask, ikke redd for noe og hadde det supert.

Nå har jeg vært plaget med mye kvalme og bekkenløsning, gruer meg til fødselen (nå vet jeg jo hvor vondt det er), og gleder meg bare til ungen kommer ut.

Skal sies at jeg har ei aktiv jente på 2 år så det er nok derfor jeg er mye mere sliten også..

Skrevet

Ja, jeg å er utrolig lei. Svevde på en rosa sky og med små kjoler med høye sko hehehe

Gikk over tid osv....

Hadde ingen plager mens denne gang, masse plager, søvnløse netter, tisser hele tida, og utrolig lei. Skal ha ks denne gang pga legen har bestemt det. Hvis ikke hadde jeg vært redd for fødsel for det gjør så sinnsykt vondt uhu... Man vet hva man har i vente... Når det gjelder ks er jeg jo førstegangs fødende....

Men gleder meg ufattelig til lille gutt kommer, fikk jente sist:o)

Er bare utålmodig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...