Gå til innhold

Noen som har urolig,rar fot om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 31, og opplever oftere og oftere at foten min blir uutholdelig urolig på en måte. Det er ikke krampe, for det gjør ikke vondt. Det kan bekrives som en indre kløe. Jeg trener fortsatt 3 ganger i uken. Kan det ha noe med det å gjøre?? Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. dette var kjennt. ikke krampe men en rar indre følelse. våkner av det inni mellom. har lurt selv på hva det er.... men ikke peiling. trøster meg med at d ikke er kramper...hehe...

er i uke 31 jeg og. men trener ikke noe særlig jeg da.

Skrevet

Jeg har også urolige ben.

Har begynt å sove med støttestrømper på, det hjelper for min del. Tror det har noe med blodomløpet å gjøre.

Er ikke vondt, men ubehaglig, og når det begynner så får jeg ihvertfall ikke sove...

Skrevet

Har lest om desse beina.. Det heite rastløse bein. Leger og sånn ha ikkje skikkeli funne ut ka det kan komme av, men mange gravide er plaget med dei. Dei tru kanskje det kjem av litt mangel på jern.. behandling er det samme som diabetes-pas. E sjøl STORT plaga med det. før svangerskapet og ti ganga verre no, pluss at eg ha krampe no.. og bekkenløysikng! Å føle eg ha fått alt av plager! hehe.. måtte få inn litt syting og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...