Gå til innhold

Abort vs SA/MA

Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp
Skrevet

Jeg spiste kun mat mattilsynet anbefaler. Jeg tør ikke engang gå forbi den listeraifylte spekeskinken.

kylling sluttet jeg å spise for lenge siden, pga salmonella.-

Videoannonse
Annonse
Gjest 5 andre
Skrevet

He he. Takk for opplysningen. Visste ikke jeg deltok i en diskusjon hvor man ble rangert. Du "vinner" vel hver gang du da??? Er fullstendig klar over hva du stilte spml ved... Selv om jeg har til gode å se at du gjør noe annet enn å undergrave / undervurdere og mistenkeliggjøre folk her inne.

Jo, diskusjoner er interessant- Men det finnes andre temaer enn folks motiver. Og ja, middag er dagligdags tema her, og er intet annet enn uskyldig snakk. Må vel ikke bestandig være dypsindige diskusjoner på gang. Og jeg lurer oxo på hvordor folk snakker om slimpropper og rier.... Kan det være fordi de er GRAVIDE?????? Og kan det være fordi de lurer på ting om graviditet??? Rart det på ett nettforum som det her... Da jeg begynte min vandring her inne hadde jeg i alle fall ikke ventet meg at folk skulle stille spørsmål om situasjoen de var midt oppi...

Skrevet

Å guuuuud skulle jeg ikke spist lapskaus med flatbrød? Har de advart mot det??? Nå ble jeg skikkelig redd her å neiiiiii.

Ikke nevn listeria engang jeg får kynnere!!

Skrevet

klarer alicia virkelig å terge her også? trodde du hadde eget forum på kranglesiden jeg :P

Skrevet

Mange av innleggene dine burde vel egentlig være inne på Kranglesidene?!

For hva er det ellers du vil med innlegget? Bare lurer jeg..

Skrevet

Hvorfor blir jeg henvist til kranglesiden bare fordi jeg stiller et spørsmål?

Det er litt deilig å slippe de anonyme svarene nemlig, og faktisk se hva folk står for.

Kranglesiden er et sted man kan være sinna på, jeg var ikke sinna. tåler dere ikke mer enn dette så skjønner jeg ikke hvoradn dere fungerer i den virkelige verden

Skrevet

En SA/MA er de ingen som kan noe for,derfor er det synd på personen.Ja,i enkelte tilfeller kan stress føre til abort,men det er ikke alltid like lett å styre om en vil stresse eller ei.

Å ta selvbestemt abort,mener jeg er å ta liv. Jeg mener at det er liv når hjerte begynner å slå og det skjer ofte før en er gravid. I uke 5 begynner hjerte å slå og derfor mener jeg at det er å ta liv. En blir rett og slett en morder av å ta abort,men en lovlig morder.

Jeg ber dem om å ikke ta abort,for jeg mener at det er galt å ta liv. Hvis personne så finner ut at,det er et liv og virkelig ønsker å beholde barnet for så å miste,så er det selvfølgelig synd på den personen.

Når en kommer så langt som til 12 uke,er det tydelig at det er menneske enn fjerne,så jeg mener at de som ønsker å ta abort,må få se fosteret på ul,for så å si etterpå at ja,dette vil jeg fjerne.

Du spurte og nå fikk du et ærlig svar fra meg

Skrevet

Takk for et saklig svar.

Men et spørsmål Mamma til en liten og en stor. Hvis en venn av deg sier hun skal ta abort, sier du da "ikke gjør det", etc?

Skrevet

Ja,det hadde jeg gjort. MIne venner vet veldig godt hva jeg mener om abort og de vet at hadde de kommet til meg og sagt at de ville ta abort,vel da vet de hva de ville fått høre.

Jeg kan ikke godta abort,men hvis en person har tatt abort en gang,dømmer jeg ikke personen som en dårlig person,men de som har flere aborte på samvittigheten,veld de tenker jeg mitt om.

Alle vet at når en har sex,så kan en bli gravid og er en gamel nok til å ha sex,får en også være gamel nok til å ta det ansvar som kan følge med,ellers får en holde seg borte fra sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...