Gå til innhold

Bodyer i str 92 og oppover...................... Truser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne bodyer i str 92.

På Cubus hanger det enkelte i småbarnsavdelingen. Oftest av Mohini merket.

Men på avd med klær fra 86 og oppover er det jo ikke bodyer.

Så det blir mer og mer t-shirt og genser, og så bukse.

Er det da vanlig å gå over til tryse utenpå bleien, og så tshirt i steden for body?

Savner i grunn bodyer jeg da....utrolig praktiske plagg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bodyer i str. 104 og tom 110:) Kjøpt på babyshop og bogerud.

Skrevet

3 pkn bodyer fra Brubaker koster 129,- og går til 98. Store og gode i størrelsen... Var en runde i dag og fant masse store bodyer på forskjellige butikker.

Skrevet

reflex, barnas hus og spar kjøp har iallefall større bodyer enn 86=)

Har nettopp leitet meg ihjel selv etter bodyer i str. 92.. fant på de butikkene. Også cubus, og på kapphal hadde de noen i str. 86/92.

Skrevet

Exit har størrelse 92 hvertfall. Her pleier vi ofte å ha en ullbody innerst (nøstebarn har store størrelser) og en bomullsgenser over det igjen. Da unngås glippe i ryggen. Har til nå sluppet å ha på bare genser og truse.

Skrevet

Og for oss som ikke har annet enn cubus, lindex og h&m da.... vi har ikke alle de fancye butikkene som nevnes her....

Skrevet

hm, trudde lindex hadde ganske store størrelser (fekk beskjed på ein av butikkane deira at alle bodyar heng på babyavd.). Ellers er det vel berre å benytte seg av internett...

Skrevet

www.cottonchild.no har deilige og billige bomullsbodyer i str hvertfall opp til 110. :) Ellers så har Nøstebarn fine (men dyre...) ullbodyer opp til ganske store størrelser, som nevnt et annet sted her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...