tina_mor Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Det har gått 3 måneder siden tulla ble født, og jeg mister så innmari mye hår om dagen. Var hos en lege, og hun ville ikke anbefale noe spes kosttilskudd eller noe for dette. Hun mente det var en naturlig prosess.... Noen andre her med noen erfaringer??? Kan jo ta en smak av malten til mme - hehehe - mye B-vitaminer der hehe
ScaryMama Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Gutten min er nesten 1 år og jeg mister mer enn noen gang. Frisøren min mente at det ikke ble bedre før man sluttet helt med ammingen.
shayan_jente_04.04. Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Shnuppa er 6 mnd her , og jeg har mista hår hele tiden underveis....... snart så jeg har en like tynn hestehale som en "musehale" , så nå har jeg sluttet å bruke balsam i dusjen.
Mamsen og lillegutt Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Sliter med det samme. hele leiligheten ser forferdelig ut.... Kan dra ut mengder med hår hele tiden. Hybelkaninene mine elsker å feste seg på hårene på gulvet,så det ser ut som det er evigheter siden siste rengjøring:) Håper det gir seg snart,har ingen gode råd,men tar gjerne imot....
SaftSuse *Overtid* Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Har også mistet masse, fødte for nøyaktig 6 mnd siden. Vet om mange andre som også har mistet, uavhengig om babyen får mm eller mme. Er visst bare hormonene som kødder med oss enda :-/ Så nå har jeg begynt å bruke volumshampoo, for første gang i mitt liv )
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 og svetter mye..hmmmmmm er nok hormonene som kødder med oss ja he he
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg mister masse jeg også - startet da han var ca 3 mnd, og nå er han 5,5 mnd. HAr hørt at det ikke har noe med amming å gjøre, de som ikke ammer mister de også - men med hormoner etter svangerskapet. Så det må nok bare gå seg til ja-. Håper det gir seg snart, dusjen går tett omtrent hver gang jeg dusjer.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Merket du at du ikke mistet hår siste del av svangerskapet? Mange får tjukkere hår enn de noen gang har hatt mens de er gravide. Det er alle de hårene som egentlig skulle falle av over en lang periode som faller av ca tre mnd etter fødselen. Bare kjedelig når det skjer samtidig slik at håret blir tynt. Har aldri hørt det forklart med ammingen, så det gir seg nok etterhvert :-)
Moi 32 Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 Slapp unna nesten alt i svangerskapet, men nå mister jeg alt håret og svetter ut sengetøyet på et øyeblikk.. Sukk.. Og minsten gulper ut resten.. Her er det støvsuging og tøyvask til den store gullmedaljen...
Neijasså... Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Det der stemmer på meg, i hvert fall! Mistet ikke hår i så og si hele svangerskapet, men fra ca 5 mnd etter fødsel og en måned framover kunne jeg dra av store dotter... Røyter mer "normalt" igjen nå, men tror at hårveksten også har vært i dvale en stund. Nå har nemlig masse nytt hår begynt å vokse ut igjen, noe som har resultert i en veeeldig kledelig lugg på ca 1 cm. _Utrolig_ fint. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå