Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Min er 23 mnd, jente, hvor mye kler barn i samme alder påå seg av ute og inne klær selv? Jeg føler jag altid tar henne på fanget og "kler på henne", går raskest slik.... Men det bør jeg vel ikke ??
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Min er bare 18 mnd og jeg kler på han alt. Jobber i bhg og ser at de ofte begynner i 2 1/2 års alderen med å kle på seg selv. Men det er nok stor forskjell. Jeg ville ikke tenkt på det ennå, men ser at mange foreldre kler på sine barn på 3 pg 4 år , og da synes jeg det er på tide å motivere barna til å prøve litt selv.
Beama Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg klær som oftest på henne og av henne. Men hvis vi har god tid får hun prøve selv hvis hun vil.... Og hun syntes det er kjempekjekt å prøve... så når hun springer rundt inne i bare strømpebuksen og body ligger det ofte sokker, bukse og genser tilgjengelig som hun kan prøve seg på hvis hun vil=) Og da kan hun sitte lenge å prøve. Luen tar hun som oftest alltid på selv... og noen ganger støvlene. men de havner som regel på feil fot=D Hun er 20 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå