Gå til innhold

barnehage eller hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere med to tette, har dere den eldste i barnehage noen dager eller går han/hun hjemme med deg og den minste. Jeg har en på 14 mnd og en på 2 mnd som jeg går hjemme med og til tider kan det bli litt tungt og slitsomt, men har mora mi som passer den eldste en dag av og til, og da får jeg tid til å hente meg inn igjen litt :) Flere som er hjemme med begge to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 18 mndr mellom mine to eldste (de er 3 1/2 og 5 år nå...), og da jeg fikk han minste av de, så hadde jeg eldstemann hjemme hele tiden.

Kjøpte meg søskenvogn, og gikk på lekegruppe med de noen dager i uka. jeg hadde aldri hatt samvittighet til å ha "kastet" eldstemann i barnehagen mens jeg var hjemme og koste meg med den minste. Ikke hadde jeg ønsket det heller. Jeg lot eldstemann få den goden av å ha fått en lillebror i en alder av 18 mndr.

Her konsentrerte jeg meg masse om den ene, når den andre hadde luren sin, og omvendt. Og var jeg så "heldig" at de tok hvilen sin samtidig en dag, så ladet jeg opp batteriene mine i mens.

...Da minstemann var 15 mndr. var permisjonstiden min over, og de begynte begge i barnehagen.(Har de i turnusbarnehage, så dermed går de der når jeg har dagvakter...det utgjør at de er 50 % i barnehagen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...